Kopen via buitenlandse webshops

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelon84, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meiden,
    ik wil heel graag Uggs! Nu wil ik ze graag van deze site bestellen:
    Ugg Boots from Australia - Australian Sheepskin Ugg Boots on Sale Now! Best quality Uggs!
    Het scheelt zoveel geld met in de winkel! maar ik zit een beetje met: stel dat er wat mee mis is bij aankomst, heb je dan pech? of zou je ze op eigen kosten weer helemaal terug moeten sturen. en met creditcard betalen.. beetje eng.. maar goed, ik heb dan ook helemaal geen ervaring met dingen van buitenlandse websites bestellen. Jullie wel? en hoe bevalt dat en gaan dit soort dingen?
    of heeft iemand toevallig ervaring met deze site?

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb zelf geen ervaring met deze site, maar een vriendin van mij wel. Alles is prima gegaan, ze heeft ze binnen gekregen en nog redelijk snel ook.

Hou er rekening mee dat dit niet de "originele" uggs zijn die je hier in de betere schoenenwinkel koopt! Ugg is namelijk géén merknaam, maar een soort-naam. Alle sheepskin boots dragen die naam.

Kijk maar helemaal onder aan de site, daar staat dit:

"UGG and UGG BOOTS are generic terms in Australia describing the kind of sheepskin boots we sell
    All sheepskin boots we sell are made in Australia from the finest quality real Australian sheepskin
    We are not affiliated with Deckers Outdoor Corporation and their 'Ugg Australia' brand and do not sell their products "

Maakt je dat niet uit, dat is het een prima site van wat ik begrepen heb. Btw, al je vragen kun je ook op de site terugvinden onder "Information".

3. Madelon84

bedankt voor de info! dat wist ik dus niet. heb wat verder gegoogled en dan zie ik dat er veel "nep"sites zijn.
    ze zien er wel net zo mooi uit. ze schijnen zo fijn te zitten en lekker warm. en deze zijn wel van sheepskin gemaakt zie ik.
    mmm tja in de winkel betaal je over de 200 euro en dat vind ik echt te veel.
    weet iemand waar je nog meer originele uggs kan kopen voor minder geld?

4. upc

upc Niet meer actief

Maar betaal je geen invoerrechten?

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Geen ervaring met deze site of met bestellen vanuit australie...

Maar wat een mooie laarzen zeg:$

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

http://www.cozyboots.com/

Dit zijn wel de echte. Ik heb veel positieve verhalen gelezen over het bestellen op deze site, maar heb het zelf nooit gedaan.

7. Madelon84

deze site doet het niet..
    die andere lijkt erop dat er nog 55 dollar verzendkosten bij komen.
    pff vind het ook zo ingewikkeld (ook nog eens engels haha);)

Deel Deze Pagina