Kopen via buitenlandse webshops

Discussie in 'De lounge' gestart door Madelon84, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

hey meiden,
    ik wil heel graag Uggs! Nu wil ik ze graag van deze site bestellen:
    Ugg Boots from Australia - Australian Sheepskin Ugg Boots on Sale Now! Best quality Uggs!
    Het scheelt zoveel geld met in de winkel! maar ik zit een beetje met: stel dat er wat mee mis is bij aankomst, heb je dan pech? of zou je ze op eigen kosten weer helemaal terug moeten sturen. en met creditcard betalen.. beetje eng.. maar goed, ik heb dan ook helemaal geen ervaring met dingen van buitenlandse websites bestellen. Jullie wel? en hoe bevalt dat en gaan dit soort dingen?
    of heeft iemand toevallig ervaring met deze site?

2. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Ik heb zelf geen ervaring met deze site, maar een vriendin van mij wel. Alles is prima gegaan, ze heeft ze binnen gekregen en nog redelijk snel ook.

Hou er rekening mee dat dit niet de "originele" uggs zijn die je hier in de betere schoenenwinkel koopt! Ugg is namelijk géén merknaam, maar een soort-naam. Alle sheepskin boots dragen die naam.

Kijk maar helemaal onder aan de site, daar staat dit:

"UGG and UGG BOOTS are generic terms in Australia describing the kind of sheepskin boots we sell
    All sheepskin boots we sell are made in Australia from the finest quality real Australian sheepskin
    We are not affiliated with Deckers Outdoor Corporation and their 'Ugg Australia' brand and do not sell their products "

Maakt je dat niet uit, dat is het een prima site van wat ik begrepen heb. Btw, al je vragen kun je ook op de site terugvinden onder "Information".

3. Madelon84

bedankt voor de info! dat wist ik dus niet. heb wat verder gegoogled en dan zie ik dat er veel "nep"sites zijn.