Ik woon niet in Nederland dus ik ben niet echt op de hoogte van de beste webwinkels (goeie aanbiedingen, snelle levertijd) om speelgoed te kopen. Waar kopen jullie?
Intertoys, bartsmit, bol.com, toysxl ... Als ik iets wil hebben wat niet in de winkel ligt dan bestel ik het, of als ik te lui ben om naar de winkel te gaan hiihihi
ik besteld bijna alles omdat ik precies weet wat ze willen hebben en de stad in vooral met sintinkopen zonder de kids is nogal wat geregel en geleur. ik bestel bij toysxl, intertoys en bartsmith. hier liggen de verzendkosten ook maar op 1.99 euro dus dat is nog goedkoper dan parkeergeld als je de stad in moet. vaak hebebn ze online betere aanbiedingen, meer voorraad etc
En buiten dat, als je goed zoekt op internet kun je ook nog wel eens kortingscodes vinden waardoor je weer extra korting kan krijgen Ik heb nu ook dat grote piratenschip van playmobiel gekocht voor 54 euro incl verzendkosten, in de winkel is die boot 60 euro ... Lang leve google
amazon.co.uk vaak leuke aanbiedingen, gratis bezorging vanaf 25 pond bij super saver delivery items verkocht door amazon zelf.
Amazon.com of UK. Met Prime Saver gratis bezorging. Lobbes vond ik altijd heel leuk toen ik nog in NL woonde.
bijenkorf.nl(nu gratis verzending, altijd leuke aanbiedingen en snel geleverd) psikhouvanjou.nl, erg origineel speelgoed.
bartsmit.nl , toyrus.nl , intertoys.nl en bol.com bij alle 4 een hele goede ervaring, bestellen werden allemaal binnen 2 werkdagen geleverd (mits op voorraad) en werd netjes op de hoogte gehouden via email.