Balen dat het bij jullie niet werkt. Heb je nu wel een deo gevonden die bij jullie wel werkt? Of nog steeds op zoek? Mijn oudste zoon gebruikt deo van Polar Company. Hij is daar erg tevreden over. Bij mijn andere zoon werkte die juist totaal niet.
Nee ik houd het nu gewoon bij m’n originele. Ik wilde dus overstappen ivm de stoffen die er daar niet in zitten (natuurlijker) maar ja niet als ik er van ga stinken Nou hebben wij allemaal niet een hele sterke zweetlucht, bij mijn zoon (14) ruik je nog steeds niks, zelfs niet als ie gesport heeft. Dus wat dat betreft heel makkelijk. En de rest kan het met de standaard deo’s af (jongste 2 gebruiken natuurlijk nog niks). Maar had mooi geweest als we ene natuurlijker product hadden kunnen gebruiken
Hier ook Loveli naar tevredenheid. Ik wilde ook even noemen dat als die zweetgeur eenmaal in kleding zit, dat je de shirts een nachtje in een emmer water met azijn moet zetten en daarna wassen. Wist je vast al wel, maar voor de zekerheid zeg ik het toch maar even. Anders stinkt het meteen weer bij dragen.
Fagron aluminiumchloride. Man heeft vloeistof maar je hebt het ook in spray. Ook in verschillende percentages. Man heeft geloof ik 20%. Eerste 2 weken had hij enorm branderige oksels. Echt oncomfortabel. Daarna was het echt helemaal weg en nu gebruikt hij het nog ongeveer 1x per weer om het bij te houden. Ook bij de drogist te verkrijgen, maar dus ook op recept. Let op, wordt niet vergoed!
Ja dat die ik inderdaad regelmatig met zijn shirts, maar soms is zelfs dat niet voldoende... Hopelijk is dat nu verleden tijd
maar dit sméér je met je vingers onder de oksels of niet? Ik gebruik zelf een blikje, van happy soaps - smeer deo dus - en dat vind m'n dochter dus helemaal niets. Het idee echter van maar 1 x per 3 dagen deo opdoen, dát staat haar wel aan.... Spray, stick, roller -maakt allemaal niet uit... maar met je vingers?? Dus ik ben wel benieuwd hoe het werkt en hoe het ook voelt .
Polar Company heeft deorollers die maar eens in de 3-7 dagen gebruikt hoeven worden. Mijn oudste zoon gebruikt die. Ik geloof dat die het zweten stopt. Bij mijn zoon van 14 werkte die juist totaal niet. Hij zweet niet bijzonder veel, maar heeft wel een heel sterke zweetlucht. Bij hem helpt loveli juist prima
Mijn dochter doet dat idd met vinger erop smeren na het douchen. Maar je kunt ook een hulpstuk erbij bestellen dat je daarmee kunt smeren.
Ik heb zojuist bij Loveli wat mini's besteld. Wil het nu toch zelf wel eens uitproberen als er zoveel lovende reacties zijn. Nu met mijn hormonen ruik ik soms wel, althans dat denk ik zelf. Mijn man zegt dat ik nooit stink maar mijn zweet nu ruikt wel anders. Trouwens ook besteld voor mijn man, die ruikt wél echt naar zweet. Ben benieuwd!