Kind vanaf 7.00 in de tuin laten spelen?

Discussion in 'De lounge' started by Cullen, Aug 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Cullen

Cullen Fanatiek lid

Jun 7, 2011
    1,196
    0
    36
    Volgens mij was er ooit een soortgelijke topic maar vanaf welke tijd mogen jullie kleintjes in de tuin spelen?

Ik heb namelijk sinds het vakantie is last van hetzelfde kindje wat elke dag tussen 7.00 en 7.30 in de tuin speelt. Nu zou je denken wat dan nog spelen is toch prima. Maar dit meisje huilt en gilt elke dag de boel bij elkaar. Mijn zoontje slaapt namelijk nog na zijn eerste voeding maar hij schrikt elke keer wakker ervan. Ik hoor ook geen ouder die haar komt troosten/sussen. Nu was is vanochtend flink geirriteerd om 7.15! Ik heb er niks op tegen als kinderen lekker in hun eigen tuin spelen maar zo vroeg en dan elke keer huilen:(

2. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

Oct 8, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Met dit weer mogen de meiden ook zo voeg buiten spelen.Als ze gillen zeg ik er wel wat van,maar het zijn kinderen en spelen op een andere manier dan wij soms liever zouden willen.
    Natuurlijk houden we rekening met buren.Als ze er last van zouden hebben zoeken we naar een oplossing.

Misschien kort door de bocht,maar kan je zoontje niet op een andere kamer liggen dan na de eerste voeding?

3. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    Ik kijk altijd of bij de buren de gordijnen/deuren open zijn en dan mogen ze naar buiten.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,825
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja, hier mogen ze met dit weer na de boterham naar buiten, half 8/8 uur... maar wordt er gegilt of gebrult, dan gaan ze onmiddellijk naar binnen.

5. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    7.00 uur vind ik absoluut geen tijd om buiten te spelen. Kinderen die rustig en stil spelen kan ik inkomen. Maar gillende kinderen zou ik ook niet waarderen. En zou er zeker wat van zeggen.

6. Cullen

Cullen Fanatiek lid

Jun 7, 2011
    1,196
    0
    36
    Ik heb hem deze week maar bij mij op de kamer genomen;) Wil natuurlijk niet dat hij daar aan went. En tja spelen heb ik ook niks op tegen maar elke dag gillen terwijl niemand er wat van zegt is ook niet zo leuk. Overigens zou ik ook hier ook nooit over klagen bij de buren :p

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Ik zou t niet kunnen waarderen nee..
    Vind vanaf 8.45/9.00uur een fatsoenlijk tijdstip.
    Daarvoor alleen als ze stil zijn.

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Hier niet voor 9:00 uur naar buiten, zeker in het weekend niet.
    Ik vind 7:00 uur wel erg vroeg en zou niet zo blij mee zijn als de buren dat deden.

9. Suzetje

Suzetje Fanatiek lid

Jun 9, 2012
    1,234
    0
    0
    Mijn kindjes!
    Mijn kinderspeeltuin
    Ja vervelend dat jullie kindje er wakker van schrikt, is het geen idee hem een andere kamer te geven?

Hier ook kindjes vanaf 7 uur buiten die ook gillen en huilen en dat onder mijn slaapkamerraam.

Ik maak er geen probleem van, straks doet mijn kleine dat ook!

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    9 uur vind ik een goede tijd. 7 uur is wel echt te vroeg vind ik..

11. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,909
    5,231
    113
    Home
    ik vind 07.00 echt geen tijd om buiten te spelen, 9.00 is mooi op tijd.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zou zeggen tussen 8 en 9 ofzo, 7 uur lijkt me nogal vroeg.

13. knap

knap Niet meer actief

Ik wil niet lullig doen. Maar straks als jou kindje zo oud is doe je misschien wel het zelfde. Zeker als het s morgens nog te doen is om lekker in de ochtend koelte te spelen.

Gillen is vervelend maar ik bedenk me altijd maar ook die van mij gillen wel eens( ja tuurlijk zeg ik daar wat van maar het blijven natuurlijk wel kinderen)

Sommige kinderen hebben bergen energie die kun je niet temmen haha. En worden standaard vroeg wakker.

Maar vervelend blijf het wel en snap ook zeker wel dat het vervelend is.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Ik persoonlijk vind 7 uur ook nog niet kunnen hoor. Het is veel te vroeg. Ik zou zeggen vanaf half 9/ 9 uur het kindje naar buiten. Je hebt behalve mensen die vroeg opstaan om te gaan werken ook mensen die vrij zijn door de weeks en gewoon uit kunnen slapen. Dan zou ik niet willen dat iemand hinder heeft van mijn kind. Ik zou er dus was van zeggen als ik jou was.

15. cc93

cc93 Bekend lid

Oct 10, 2010
    996
    2
    18
    Je gaat ook niet om zeven uur staan zagen of boren in de tuin.
    Tegen negn uur is fatsoenlijke tijd om je kinderen in de tuin te laten spelen.
    Vind het dus niet kunnen ;)

16. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

Apr 18, 2010
    3,248
    2
    0
    n.v.t.
    Als ze wakker zijn.. Was hier eerst overigens wat strenger in maar sinds:
    - mijn ene buren het normaal vinden om met ramen en deuren en de tv op zn hardst te gaan zitten gamen tot middernacht;
    - mijn schuinachterburen feestjes geven zonder ff een briefje in de deur te doen ofzo tot diep in de nacht(=dronken keihard meezingen in de tuin grrrrrrrrrrrr);
    - mijn andere buren buiten zitten tot een uur of 24 met veel herrie(dit doen een stuk of 3 á 4 huizen met regelmaat);
    - nog een paar huizen verder de kinderen tot 23 uur(ja echt!!) balletje trappen achter t huis..

.. heb ik er dus om 7 uur schijt aan dat ze brak zijn. Als het hier normaal is dat je volop mag genieten van het mooie weer ga ik niet zeuren hoor maar dan ga ik ook geen rekening houden met hun als ze brak zijn. Heb heel veel buren, we hebben twee rijen achter elkaar dus het is erg gehorig achter onze huizen. Maargoed, de mensen met kinderen hebben geen last van me smorgens want die zijn ook op(gordijnen vroeg open) en die herrietrappers, naja ik hoop dat ze er hoofdpijn van hebben:):D

Oh enneuh, ik laat mijn kinderen niet de boel bij elkaar krijsen of met ballen tegen de muur aan schoppen ofzo, dit vind ik achter zoiezo niet kunnen want iedereen geniet mee. Dus dat mag op straat na t ontbijt(mijn oudste is niet zo snel in t weekeinde dus dat is vaak een uur of 11 pas).

17. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Hier voor 09:30 niet naar buiten.. 7 uur vind ik achterlijk, helemaal in het weekend!

18. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

In het weekend en als ze herrie maken?

Zaterdag 9:00
    Zondag 10:00 (en 9:00 als ze geen herrie maken)

Hier kan je gerust wat van zeggen

19. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,085
    3,869
    113
    Zo had ik van die grapjurken ooit tegenover me wonen waarbij de kinderen om 6 uur 's ochtends al buiten speelden, krijsen en gillen en de bal tegen de schutting trappen. Toen we er wat van gingen zeggen hadden de ouders de kinderen niet eens gemist, wisten niet dat ze buiten waren (leeftijd ongeveer 2, 4 en 6 jaar). Maar goed, die hadden wel vaker niet door als hun kroost 10 straten verderop liep in alleen een luier ofzo.
    In ieder geval gingen ze er gelukkig wel wat beter op letten en hielden ze ze daarna tot half 8 ofzo binnen.
    Mijn kinderen mogen na 8 uur 's ochtends buiten spelen, hysterisch gegil en gekrijs vind ik sowieso niet nodig. Natuurlijk maken ze wel wat meer geluid dan wij, maar er zijn grenzen.

20. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

Jun 17, 2012
    2,078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Nou hier gaan de kids echt niet al om 7.00 uur buiten spelen hoor, vind dat echt geen tijd en ook niet nodig. Wij komen altijd pas rond 8.30 uur ons bed uit dus tegen de tijd dat de kids naar buiten gaan is het zeker wel 09.30 uur. Ze gaan dan ook altijd meteen de tuin uit en naar het pleintje en/of buurtkids ophalen:D

Share This Page