Hallo allemaal vanavond alweer de 5e aflevering... Ik heb de eerste reeks niet echt gevolgd moet ik zeggen. Maar ik zie in deze reeks weer wel veel herkenbare dingen. Maar dan zó extreem.. Grappig in het begin dat ze de dingen van een ander 'gek' vinden, maar ook wel beseffen dat ze zelf net zo 'gek' zijn/doen. Ik ben benieuwd naar de aflevering van vanavond- helaas moet ik wachten tot morgen met kijken, vanwege mijn werk.. wie kijkt er ook? Athina
Ja wel "leuk" om te zien. Ik heb zelf paniek en angst ( al is dat nu even weg) Maar echt lang niet zo extreem als deze mensen. Dan ben ik nog vrij "normaal"
ja echt wel extreem he, hoewel de één opvallender voor de buitenwereld dan de ander.. vind het wel aprt dat het zulke verschillende mensen zijn. Ook wel weer goed om te laten zien dat het iedereen kan overkomen zoiets...
Die vrouw met smetvrees doet me heeeel erg aan m'n eigen moeder denken haha. Wij mochten ook nooit op onze kamer spelen met onze vriendjes en vriendinnetjes en als we naar bed gingen moesten we altijd eerst douchen. Een dagje strand was een hel voor haar. Ze dacht alleen maar aan hoe ze ons naar boven naar de badkamer kon loodsen. Het is nu wel minder, maar ze gruwelt bijvoorbeeld van mijn huis. Ze heeft áltijd commentaar over dat het een rommel en vies is terwijl het in m'n eigen slik en span is hier. Maar dat meisje die hysterisch wordt van de kleur geel en dan wel Fanta drinkt vind ik écht een rare vogel
Ik volg het ook al een tijdje, het interesseert me omdat ik zelf ook dwanghandelingen heb gehad vroeger. Gelukkig is het grotendeels onder controle. Vind het zo zielig voor deze mensen dat de dwang hun leven zo beïnvloed. Karla die angst heeft voor de kleur geel vind ik ook apart maar het lijkt er op dat ze heel onzeker is. Vind Marieke ook zo zielig, ziet nooit iemand
oef.. wat een aflevering weer gisteren, leuke stukjes, maar ook zó zielig hoe Marieke aangevallen (afgevallen?) werd... Je zou denken dat je elkaar steunt, maar net als we hier weleens zien P) hoef je zelfs van lotgenoten niet vanzelfsprekend op steun te rekenen... Wel fijn om te zien hoe sterk Rik zich begint te voelen, ook al heeft hij nog een flinke weg te gaan, hij is zich in elk geval bewust van de overwinningen die hij al behaald heeft!
Die vrouw met smetvrees. Die is 33. Die ziet er echt waaaaaay ouder uit zeg. Elke keer als ik haar zie denk ik: 33??? no way
Ik vond dat ook een pijnlijk moment, ik snap niet dat de psycholoog daar bij zat en liet gaan. Heb het gevoel dat ze buiten gesloten wordt omdat ze graag alleen is. Snap dat ze moet leren om met andere mensen om te gaan en minder alleen te zijn, maar dit vond ik niet de juiste manier om dat te bespreken.
haha ja dat wordt op Facebook ook al gezegd ja. Marieke en Pamela zijn dus even oud.. maar als je die gezichten ziet oef.. misschien ook (ooit?) veel gerookt, zeker als je naar de rimpeltjes rond haar mond kijkt.. dat maakt ook wel sneller ouder en de één heeft natuurlijk een mindere huid dan de ander. Maar ik schat(te) haar ook ouder.
Hebben jullie vorig jaar ook naar Levenslang met Dwang gekeken? Er is namelijk een deelnemer van overleden: Levenslang met Dwang-kandidaat Michael (25) overleden - AD.nl
Verschrikkelijk! Ik las het en dacht och arme! Je bent al die tijd zo bang geweest om wat op te lopen gebeurd het nog echt ook
Ik kreeg eigenlijk de gedachte dat ze misschien het prog nog beetje schuld wilde gaan geven.. Door het stukje zijn gezondheid is sinds prog achteruit gegaan....