Goede draagzak

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lous1982, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Ik twijfel nu nog altijd tussen ByKay en Storchenwiege.
    Mijn vraag aan de ervaren Storchenwiege-dames; kun je deze goed verstellen? Mijn vriend en ik schelen 49 cm (ja echt!), ik draag maat M en hij maat XL (afgelopen jaar wel flink afgevallen, komt van XXXL af), dus zouden wij beiden deze zak kunnen gebruiken?
    De ByKay vind ik vooral leuk voor mezelf ;) (weet dat die in 2 maten komen).

2. Username

Username Niet meer actief

Ja je kunt hem heel goed en makkelijk verstellen. Vriendlief en ik verschillen ook flink als t gaat om taillemaat. We gebruiken 'm beide dagelijks.

3. Sceptica

Sceptica Bekend lid

9 aug 2012
    517
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ook wij hebben een Storchenwiege en hebben wel eens onderweg gewisseld. Hij versteld heel snel en makkelijk, dus allemaal geen punt. Heb verder geen ervaring met dragers of doeken, dus kan niet vergelijken.

4. Madelein84

Madelein84 Fanatiek lid

5 jun 2013
    1.042
    80
    48
    hier ook storchenwiege. verstellen is alleen ff de heupband aanpassen dus erg makkelijk. daarnaast is hij niet duur, goedkoper dan bijv babybjorn. hij wordt hier heel veel gebruikt!

5. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    De Bondolino.

Vanaf het begin te gebruiken, je kan hem om je middel met klitteband vast zetten en dan de banden om je schouders heen knopen. Mijn man en ik zijn kwa lengte erg verschillend , ik 159cm en man 198cm. Deze draagzak is ideaal hiervoor. Je kan buik en rugdragen ermee.

6. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik heb een Mysol van Girasol (Mei Tai). Er zijn 2 "standen", zodat je hem vanaf de geboorte kan gebruiken. Je kan hem voor zowel de buik als de rug gebruiken! Ik ben er erg blij mee :)

Bekijk bijlage 342020 Bekijk bijlage 342021

Deel Deze Pagina