Goede duowagen die ook voor één kind kan?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door 2Cupcakes, 18 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kipsate

    Kipsate Fanatiek lid

    22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Wij gaan waarschijnlijk voor de uppababy of de pericles 2 go.
     
  2. yasmine04

    yasmine04 Fanatiek lid

    17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hauck duett 2 ..
     
  3. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.570
    13.138
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hier een dreumes van 20 maanden en een baby die elk moment kan komen.
    Ons zoontje loopt ook al flinke einden.
    Desondanks toch een duowagen gekocht.
    Wel 1 die achter elkaar zit omdat onze gang niet breed is.
    Hebben nu de ABC zoom.
    Beide bakken/stoeltjes kunnen zowel naar voren als naar je toe geplaatst worden.
    Ander groot voordeel is dat ie foambanden heeft!!! Dus niet lek te krijgen, maar zacht genoeg voor de kindjes zodat ze niet elke hobbel/steentje voelen. Ideaal!
    De ABC zoom kan ook met 1 bak/stoeltje gebruikt worden, alleen wordt qua lengte niet minder lang (klein minpuntje, maar weegt voor ons niet op tegen de vele voordelen ivm. andere duowagens)!

    Niet te duur dan zou ik zeggen; zoek 2e hands (welke wagen je ook kiest)
     
  4. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.892
    113
    Vrouw
    Het is inderdaad een prettige wagen, wat alleen mooi zou zijn is al je een soort van grote winkelmand op zo'n lege plek zou kunnen klikken.
     
  5. hummeltje5

    hummeltje5 VIP lid

    28 dec 2014
    21.570
    13.138
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Heb je geen ''boodschappentas'' onderop dan?
    Daar kan behoorlijk veel in en groot voordeel van de ABC tov. andere duowagens hierin vind ik dat je er tenminste bij kan als allebei de bakken/zitjes erop geklikt zijn.
     
  6. elita

    elita Bekend lid

    25 feb 2014
    720
    74
    28
    NULL
    NULL
    Mijn zoon was 23 mnd toen de tweede werd geboren en liep al heel goed en goed op loopfiets. Ik vind het echter lekker om zeker tijdens mijn verlof te voet naar het winkelcentrum te gaan (= totaal 5 km). Dat trekt zoonlief vaak niet door moeheid.
    In een wagen zitten wil hij niet.
    Wij hebben een meerijdplankje gekocht ( de joolz voor op de joolz geo). Het lopen met een plankje vind ik (170 cm) prima gaan. Een enkele keer tik ik met Mn voet tegen het plankje. Zoonlief staat er ook goed op. Als hij heel moe is gaat hij op het plankje zitten ( er zit geen stoeltje op). Met zijn pillen op de plank en benen richting mij loop ik niet meer comfortabel en glijden zn schoenen vaak over de grond. Maar goed een gewoon plankje is daar niet opgemaakt. Je hebt ook plankjes met een zitje wat eraf kan, terugkijkend had ik deze misschien beter kunnen nemen voor grotere afstanden.
    Vind het verder wel fijnzin plankje. Zoon kan energie kwijt en ik kan te voedingen ondernemen. Duo wagensheb ik geen verstand van
     
  7. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.963
    7.892
    113
    Vrouw
    Ja die hebben wij, kan inderdaad veel in. Maar om die lege plek nog extra nut te geven en om te voorkomen dat de onderkant uitsteekt waardoor je zonder 2e zitje hielen zou kunnen raken.
     
  8. 2Cupcakes

    2Cupcakes Actief lid

    3 okt 2017
    116
    37
    28
    Vrouw
    Ik heb een meerijd/zit plankje aangeschaft en ben af en toe al met mn dochtertje aan t oefenen met erop zitten. Ze loopt nu ook iets vaker aan de hand mee, komt denk ik wel goed zonder duowagen en anders kunnen we die altijd later nog aanschaffen.

    Bedankt voor alle adviezen/ervaringen! =)
     
    LSQ vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina