hallo meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. ik krijg mijn eerste afspraak als ik 6 weken en 5 dagen ben. ze gaan dan ook even kijken (doen ze altijd zeiden ze) of ze hartactiviteit zien etc. ik moest me geen zorgen maken als het nog niet te zien is. de termijnecho krijg ik sowieso een paar weken later. maar is de kans groot dat ik het hartje zie kloppen? want als alles er tot dan toe goed uit ziet en het hartje klopt goed, wil ik het aan onze ouders vertellen. ik hoop dat jullie het weten? misschien al meiden die het ook al zo vroeg hebben gezien? alvast bedankt liefs madelon
hallo ik heb echo gehad ivm uitsluiting bbz met 4 wk en 4dagen maar je zag een zwarte stip wat het vruchtzakje moest worden en verdikking baarmoederslijmvlies, met 7 wken en 3 dagn een echo gehad met kloppend hartje maar ik hoor en lees dat er mensen zin met geen kloppend hartje en wel kindje erin en mensen met wel al een kloppend hartje, wie weet heb je late eisprong dus dan kan je minder ver zijn maar ik zou niet bang zijn dat het mis is anders zet je hem iets later dan zit je ook niet oingerust alshet niet klopt,.succes
bedankt voor je bericht. ok dus geen zorgen maken.. hihi klinkt makkelijker dan dat het is ik weet zeker dat ik zo lang zwanger ben aangezien ik weet wanneer mijn eisprong is geweest dmv ovutesten. meer mensen die rond die tijd een echo hebben gehad en me daar iets over kunnen vertellen?
meid als je 6 weken en 5 dagen danbent moeten ze eigenlijk een kloppent hartje zien wel kan het zo wezen dat je gewoon iets minder ver bent Ik heb ook mn eerste echo op 3 nov en zou dan ook zo ong zijn
danjo jij zit ook bij juni mama's he? hihi wat wordt daar veel gekletst! spannend he. ik mag al zo snel omdat ze denken dat ik langer zwanger ben maar ik weet dat het niet zo is maar vind het wel prima. zie onderschrift. had lange cyclus. en ze vroegen de eerste dag van laatste menstruatie. ik zei nog dat ik een lange cyclus heb maar daar hadden ze niet echt oren na maakt mij niet uit, hoe eerder hoe beter. het zou gewoon geweldig zijn als je dan iets kan zien!
Ik was precies 6 weken zwanger toen ik mijn eerste echo kreeg en je zag al heel duidelijk een hartje kloppen. Wij hebben het toen ook dezelfde dag aan iedereen verteld die het maar wilde horen! Maar ik moet eerlijk zeggen, achteraf dacht ik weleens, stél nou dat het misgegaan was....want dat kan gewoon toch hoor, ook al klopt het hartje. Maar ja, alles is goed gegaan en ik heb er dus geen spijt van. Misschien wacht ik een volgende keer langer, misschien ook niet. Geniet van je echo!
Chantal die kans is dan heel klein en ik denk maar zo wat je kan delen in vreugde kun je ook delen in verdriet ( en weet hoe het is als het mis gaat) Ja zit daar ook maar niet veel hoor beetje heel druk sla de helft niet eens op haha
Je hoeft geen kloppend hartje te zien met dei termijn... bij mij was er ook geen kloppend hartje te zien toen uitwendig... alleen bij een inwendige echo
naja vaak proberen ze het eerst uitwendig, hier wel in ieder geval.. Overigens was bij een vriendin van me met die termijn uitwendig wel een kloppend hartje te zien..
kans is heel klein Hier is standaard met dat termijn inwendig sowieso als je behandeling heb gehad kom je terug bij een gyn en krijg je altijd rond de 7 weken een inwendige echo ( het beeld is ook veel mooier inwendig)
Bij mij was er met 6+1 zowel in als uitwendig hartactiviteit te zien, nog wel heel klein allemaal hoor.
Hallo, Vandaag een de eerste echo gehad met 7 wk en 1 dag! En er was hartaktiviteit... over 2 weken opnieuw een termijn echo... Liefs, Wonder.
geweldig wonder! gefeliciteerd met je goede echo! best een opluchting zeker om het hartje te zien kloppen? danjo ja idd het is daar veel te druk. ook al kom je er elke dag moet je minstens 10 pagina's bijlezen voor de anderen bedankt voor jullie reacties. ik ga er vanuit dat ze een inwendige maken. en ik hoop dat ik met mn eerste echo een hartje zie kloppen! tuurlijk kan het daarna ook nog misgaan maar die kans is wel veel en veel kleiner. ik kan niet wachten... en nou maar duimen dat alles goed blijft gaan! (ook voor jullie natuurlijk )
ja ik vanmiddag maar een stuk of 15 hahahaha maar ach jah word straks wel minder en de dagen al aan het aftellen ik wel hoor
danjo ik ben zeker de dagen aan het aftellen. oef ik kan niet goed tegen de onzekerheid. het is nog erger dan de tijd tussen ei en nod haha en ik wil dat ik het aan iedereen kan vertellen. plus sterk de behoefte om testen te gaan kopen, het slaat nergens op. ik wil gewoon ergens bevestiging! ook mijn lichaam geeft me dat niet, want ik voel bijna niks. jij?
dank je, ik moet me inderdaad niet te druk maken. dus je hebt wel een fijne zwangerschap? ik wens je een hele goede bevalling!
kwalen zeggen echt helemaal niks eerste 2 zwangerschappen ziek geweest en het ging mis nu valt het op zich wel allemaal mee moet ik zeggen slaap alleen slecht is het eindelijk zover zit je weer te stressen he erg ik ga duimen voor ons meid bij ons weten de meeste het wel ook omdat we in de mmm hebben gezeten