Beste vk, Ik ondergaat nu een dreigende miskraam Verleden zondag een echo gehad bij verloskundige zwangerschapsring gezien Vrijdag ivm bloedverlies echo ziekenhuis zwangerschap in baarmoeder en gisteren weer echo ziekenhuis ivm bloedverlies vruchtje gegroeid onbegrepen bloedverlies wel van baarmoeder maar die is gesloten??? Nu stolsels verlies maar opgestaan met pijnlijke schouder en nek en nu las ik dat dat kenmerkend is voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap Kan ik er vanuitgaan dat ik dit niet hebt? Voel me zo ellendig en verdrietig maar ook bang voor eventuele buitenbaarmoederlijke zwangerschap. 13-12 echo om te kijken of zwangerschap er nog is of dat ik schoon bent Ben echt bang
Hoi, Als op de echo gezien is dat het in de baarmoeder zit, dan heb je geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hebben ze ook in je bloed gekeken? Dit zegt ook wat. De controle echo lijkt me wel een verstanfig idee. Groeten Evelien
Ze hebben vrijdag avond en zaterdag middag een inwendige echo gemaakt en ook gekeken in me vagina met eendenbek en lamp. Bloed is er niet afgenomen wel een zwangerschapstest zaterdag die binnen 2 seconde knalde! Ik verlies ruim helder bloed met wat lijkt op stolsels maar als ik het pakt met wc papier is t donkerrood slijm ( net snot) Ik snap er helemaal niets meer van.... Gyn van t weekend ook niet A.s. vrijdag 13-12 terug voor echo en consult