Wat een leuke reacties, bedankt allemaal!! @Rabia: we gingen eigenlijk gewoon voor de eerste echo, ik had dan ook zo'n zwart wit plaatje verwacht. Maar met datzelfde ding kon ze ook een 3D beeld krijgen, drukte ze gewoon een knopje in geloof ik. Ze vond het zelf waarschijnlijk heel leuk om te doen, want ze zei 'normaal doen we dit alleen met de pretecho, maar ik vind het zo leuk.' Een printje kost wel 2 euro, maar dat maakt me niet uit. Had ik zelf maar zo'n apparaat!
Ja super! Ik heb nu zo'n doppler gehuurd, zodat ik het hartje kan horen... dat is al hardstikke leuk elke keer! Maar het zou idd geweldig zijn als je ook naar je kindje kan kijken wanneer je er zin in hebt!! Die pretecho's zijn zo prijzig he. liefs Setje
ohhhh wat leuk nu al zo'n 3D echo, wil ik ook!!!! haha ga er zeker om vragen!! echt super leuk voor jullie dat je nu al van die mooie fototjes heb!!
Zo dat is vroeg zeg een 3D echo, maar wat zijn ze goed gelukt. Wees maar blij dat het kon, bij ons kon het toen nog niet. Maar later met een pret echo hebben we wel 3D en 4D gedaan, ook erg leuk. gr. Patricia
Te gek zeg!!! Dat wil ik ook! Wist idd ook niet dat dat kon met 10 weken........ Super leuk hoor, gefeliciteerd!