Mijn dochter kan zich niet zo goed redden met alleen zwembandjes om haar armen. Gaat geregeld met haar gezicht voorover in het water. Is zo'n puddle jumper dan wat voor haar? We hebben ook een swim trainer, helaas vindt ze die steeds minder lang leuk omdat ze met de bandjes natuurlijk wat minder opgesloten zit. Ze heeft alleen niet zo goed door dat ze zich met de bandjes minder goed kan redden
Ja, ze zijn voor het juiste gewicht. Ze blijft er ook wel mee drijven, dat is het probleem niet. Ze is alleen nog verschrikkelijk onhandig omdat ze aardig wat achter loopt in haar motoriek. Een beetje het idee van Bambi op het ijs zeg maar
Hier ook een grote fan van de puddle jumper, ze kon er idd niet mee voorover kiepen. En daardoor durfde ze dus veel meer en werd zwemmen een stuk leuker.
Mij lijkt zo'n drijfstuk om de borst ook wel beperkend. Hier twee kinderen die met een maand of 14 ook de swimtrainer weigerden en zich vanaf dat moment prima redden met vleugeltjes. Maar je kan het gewoon eens uitproberen?
Goed om te lezen, Gitta! Dan ga ik er eentje bestellen. MadeInUSA: ik ga het inderdaad gewoon proberen. Het lijkt mij minder beperkend dan de swimtrainer en als dit beter werkt dan de bandjes dan moet ze het daar maar mee doen
Ik heb de puddle jumper eergister gekocht. Heb hem nog niet geprobeerd. Maar ik heb hem gekocht omdat ik geen zin had in geklungel met opblaasbandjes. De puddle jumper lijkt mij ideaal. Het schijnt ook veiliger te zijn.
Anneliesje, super om te horen! Sneeuwvlokjes, ik ben benieuwd hoe hij jou bevalt. Ik heb hem besteld, ga hem eind van de week denk ik even uitproberen
Ik ben toch ook aan het twijfelen om hem aan te schaffen. Heb nu goede vleugeltjes, maar die vind zoon erg vervelend zitten en geven van die nare striemen! Ik ben benieuwd naar je ervaring, dus hou het in de gaten
Mijn neefjes hadden deze: kleurrijke zwemvest 'float jacket' - kinderwinkels.net Zelfde bewegelijkheid als zonder vleugels, geen idee of dit helpt, want ik weet niet precies hoe het werkt. Mijn neefjes hun hoofden bleven in ieder geval netjes boven water. Als ze nog niet kunnen zwemmen is het aanraden om ze achterstevoren aan te trekken zodat ze hem niet eigenhandig kunnen losmaken
Vandaag de puddle jumper binnen gekregen. Het ziet er heel functioneel uit in ieder geval. Het zwemmen wordt even uitgesteld naar volgende week woensdag maar dan zal ik mijn verslag doen Zo'n zwemvest ziet er ook wel goed uit. Die ga ik in mijn achterhoofd houden voor als dit niet werkt.
Puddel jumper is echt perfect, maar toen ze begon met zwemlessen werd ze heel bang omdat ze de veiligheid van de puddel jumper miste.
Hier zwemmen ze met het easyswim "zwempakje" Onze dochter vond het geen enkel probleem om over te stappen en zwemt inmiddels alweer ruim een half jaar zo
Wij hebben er onlangs ook 1 gekocht. Vooral omdat ik zelf die zwembandjes heel irritant vind. Sowieso het elke keer opblazen. Maar ook dat je jezelf er aan bezeert als je kind vlakbij je drijft en met die puntjes van die dingen in je gezicht komt. Ook zit het niet zo lekker, lijkt mij, die bandjes. Zo'n puddle jumper is zacht en knelt de armen niet af. Maar goed, uiteindelijk heeft m'n zoontje hem wel aan gehad, aan het strand. Maar nog niet mee gezwommen. Dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.