late eisprong..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Linni27, Mar 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linni27

Linni27 Nieuw lid

Mar 11, 2013
    1
    0
    0
    Hallo meiden,

Ben nieuw hier op het forum, hoop dat ik juist zit hier...;)
    Zijn er meer meiden die een late eisprong hebben ( dag 19) ?

Ik heb een cyclus van 28 dagen, ben in november gestopt met de pil. En ben de afgelopen maand begonnen met ovulatietesten ( zwanger en kids) Ik wilde er vandaag eigenlijk mee ophouden, had nog 1 test en toch maar gedaan en hartstikke positief... Dat word dus "klussen" en nu blijkt dat ik een late eisprong heb.... 21 februari was mijn eerste menstruatiedag, en zou ik dus volgende week woensdag weer ongesteld moeten worden. Nu heb ik ook gelezen dat het kort tijd is en dus weinig kans op bevruchting:(

Zijn er meer meiden die ervaring hebben met een late eisprong?

2. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

Nov 3, 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik neem aan als je een late eisprong hebt,ook later je menstruatie.Du:Ds komt wel goed

3. Esther15

Esther15 VIP lid

Apr 20, 2006
    7,918
    7
    38
    thuis
    Normaal gesproken als je ei later is, verschuift je menstruatie ook naar achter.
    En dag 19 vind ik niet belachelijk laat hoor, heb ik wel vaker gehad en dan werd ik gewoon bijv 4 dagen later ongesteld dan normaal.

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ik had op dag 20/21 mn ei en een cyclus van 30-32 dagen, gewoon later beginnen met ovu-testen en niet rond dag 14 al gaan klussen :p

Share This Page