Goede en slechte eigenschappen

Discussie in 'De lounge' gestart door Suzie83, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Ik had het niet beter kunnen zeggen. Dit heb ik dus ook!

2. Ellen27

Ellen27 Bekend lid

12 sep 2008
    739
    0
    0
    Mijn slechtste eigenschap is dat mijn goede eigenschappen tevens mijn valkuilen zijn...

Goed: ik ben perfectionistisch
    Slecht: ik ben té perfectionistisch en word daardoor erg onzeker

Goed: ik ben spontaan en eerlijk
    Slecht: de combinatie van bovenstaande twee, maakt dat ik soms vergeet te denken voor ik iets zeg... en dat kan kwetsend zijn...

Verder ben ik heel stipt en geordend, maar dat komt natuurlijk door mijn perfectionisme. Nadeel is dat ik niet los kan laten. Dat geeft behoorlijke problemen:
    - als je het eenmaal bij me verpest hebt, komt het nniet meer goed
    - als ik iets fout doe, voel ik me daar ontzettend schuldig over, ook al was het maar een kleinigheidje
    - ik ben een piekeraar

Hmz... negatieve post zo... ik heb ook positieve kanten hoor! :D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Slecht; Ik heb een gat in mijn hand. Ben niet altijd even geduldig. Ben echt niet attent.

Goed; Volgens zeggen ben ik een goede mama, een harde werker en een lieve vrouw voor mijn man

4. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    slechte eigenschappen; ik ben beslist niet attend, vergeet een heleboel en vind het moeilijk nieuwe contacten aan te gaan.

goede; als je mijn vriend bent ga ik voor je door het vuur, ik werk hard en ik 'manage'prima (goed ritme in kids, huis, vrienden en mezelf ;) )

5. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Goede eigenschappen : Eerlijk trouw harde werker en spontaan.

Slechte eigenschappen: Vergeef heel snel al doet iemand me echt het ergste aan en ben te eerlijk me hart zit op me tong en ook denk ik meer aan andere dan aan mezelf.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    slecht: ik heb geen geduld en als ik boos ben kan ik iemand niet snel vergeven.

goed: eerlijk, spontaan, zorgzaam, assertief

7. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Slecht: Ben ontzettend eigenwijs, denk het vaak beter te weten dan een ander, heb een veel te grote mond en zeg waar het op staat (vaker slechte eigenschap gebleken dan goed)

Goed: Draai niet om de dingen heen (kan ook slecht zijn;)) ben sociaal, goede vriendin, open, loyaal, niet te lui om aan te pakken..

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

slechte eigenschap: ongeduldig, onzeker, ietwat lui
    goede eigenschap: spontaan, vrolijk, zorgzaam, als je belangrijk voor me bent heb ik alles voor je over

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Minder goede eigenschap is dat ik zeer ongeduldig kan zijn. Met name in situaties waarbij mijn vriend iets in huis moet doen. Het gaat me altijd te langzaam (Hij neemt dan ook overal rustig de tijd voor). Ik verlies dan wel eens de controle over mezelf en moet dan echt ergens mee gooien. Zo vloog er ooit een schoen door de kamer richting vriend en ik heb ook wel eens een gat in een deur geschopt.
    Maar eerlijk is eerlijk, als mn vriend iets doet, doet ie het wel goed. Tegenwoordig zorg ik dan ook maar dat ik weg ben als hij in huis aan t klussen is.

Goede eigenschap is dat ik zeer vergevingsgezind ben. Blijf nooit lang boos.

Deel Deze Pagina