Ik zelf heb in het begin kruidvat testen gebruikt, maar ik wist dus helemaal niet dat die altijd een streep gaven. Ik ging dus al meteen uit van een eisprong! En naar heeeel veel dagen wachten dacht ik dus huh.... Ik heb een hele onregelmatige cyclus gehad namelijk, soms wel 60 dagen... heb dus meteen kruidvat deur uit gegooit en die van Clearblue gehaald, Met smiley... Om de dag getest ermee, en heb er echt veel aan gehad! Gaf netjes iedere keer 2 dagen een smiley als mn eisprong eraan kwam, en de 3e dag ook weer negatief. Geen gekloot met streepjes,.. gewoon lekker duidelijk. Alleen ze kosten wel een hoop, maar goed ik heb liever dat ik het duidelijk heb dan dat ik niet weet hoe of wat, heb nog 1 gesealde doos over, met 10 stuks van clearblue. Was 30 euro. Zou je eventueel wel over kunnen nemen bij me, heb ze gelukkig niet meer nodig! Zie banner Succes met uitzoeken welke jij het fijnst vind! En natuurlijk veel geluk met zwanger worden! xx
Heb je dan de cb met dubbele hormoonindicator gebruikt of de 'normale'? Ik heb nu die van 123thuistesten gebruikt. Maar ben er niet zo tevreden over, zie mijn post 'in de war.. late ovulatie?' Z&k hoor ik ook negatieve verhalen over volgens mij. Iemand ervaring met action, sensitest of andere? Zou leuk zijn als meerderen kunnen zeggen welke hun favoriet is. Kan ik kijken welke de meeste stemmen krijgt
Ik heb juist hele goede ervaringen met z&k, de dipstick. Die vond ik hel makkelijk af te lezen. En wat betreft de KV, ja die geven streepjes, maar die zijn lichter als de controle streep. Dus zodra die knallend wordt heb je je piek gevonden. Vond ik ook niet zo moeilijk. De CB vind ik wel makkelijk, maar echt rete duur gewoon. En dan heb ik heb over de gewone. ik heb hier wel al wisselende verhalen gehoord over die dubbele indicator maar daar heb ik persoonlijk geen ervaring mee. Ik denk ook dat je dat zelf een beetje moet uittesten meid. Wat voor jou het fijnste is. Zo heb ik het in ieder geval wel gedaan.
Sensitest en testjezelf.nu zijn goede Verder net zeanger en kids gebruikt. Redelijk. Soms eentje die niet doorliep.
Heb zw en kids dipsticks en wanneer die donker wordt, controleer ik die met cb digital. Zo gebruik je maar 1 of 2 dure cb digital per maand ma heb je toch zekerheid van smiley
Ik heb goede ervaringen met z&k, maar 2 rondes hoeven te gebruiken Wel snel aflezen want na opdrogen wordt de teststreep minder donker maar als je alle testen onder elkaar legt zie je een duidelijke piek. Succes!
De extra gevoelige dipsticks van Sensitest; duidelijke dunne streep, je ziet al snel wanneer hij oploopt en je dus eventueel 2x kan testen op een dag en daarbij ook nog eens goedkoop.
Ik doe inderdaad wat Jillster ook doet. Eerst met dipsticks tot die knalt en dan een cb digitaal om te bevestigen. Zo gebruik ik maar 1 of 2 cb's per maand. En de rest dipsticks.
Ik gebruik nu de testjes van Zwanger&kids (dipsticks) en ik ben daar heel tevreden over. Dit is nu de 2e ronde dat ik ze gebruik en je kan ze goed op zien lopen en zijn heel voordelig geprijsd. Door het kleine formaat zijn ze ook makkelijk op te plakken op een overzichtje. Vanmorgen heel duidelijk mijn piek er mee gevonden (zie foto)
Hier erg positief over de action testen.. 123 testen gaven teveel pos testen wat niet klopte. Z&kids ook snel al erg positief zonder eu