Hi dames! Zien jullie het ook? Of zou het n indroger zijn? Laatst n paar slechte ervaringen gelezen over deze testen.. Ik zit nu 1 dag voor m'n nod. 2 dagen terug ook getest maar die was negatief.. Was ook n andere test.. Vanmorgen met de dipstick van zwanger&kids getest..
Ik zie wel een streepje, maar de foto is wat wazig en hij is nog wat roze van het doorlopen. Ik hoop dat de testen mooi oplopen! 😉
Ik hoop voor je dat het idd niet zo'n valse test is wat je vaker ziet op het forum .... Je ziet natuurlijk wel wat! Ik zou eens een andere test proberen
Spannend joh! Ik zie ook ergens vaag een streepje. En ik zou idd ook een kv2 doen. En hopen dat ze mooi oplopen. Ik duim mee!
Kruidvat test is negatief.. Ben bang dat ik dan toch gewoon vals positief heb getest.. Zo ziet de test van vanmorgen er nu uit;
Nee inderdaad niet met ochtendurine gedaan.. Vanaf 11 uur niks meer gedronken en niet meer naar de wc geweest, rond 14.15 de test gedaan.. Ga morgenvroeg nog eens testen met kv, maar ik lees nu dat heel veel vrouwen vals positief hebben getest met deze test.. Dus ik ben er een beetje bang voor..
Ik zou er morgenvroeg ook nog een test tegenaan gooien als je nog niet ongesteld bent.. Zal voor je duimen.