Er zijn grote prijsverschillen in zwangerschapstesten. Betekent dit dan ook dat de ene beter is dan de andere? Zijn er goede en minder goede testen? Zijn de duurste testen ook de beste en meest betrouwbare?
Ik zweer bij Kruidvat 2 voor 5,- Ik heb de dipsticks gehad van Sensitest, Zwanger&Kids en 123thuistesten.. Maar vond de KV echt het duidelijkst.
zwanger en kids testen gaven hier met kraanwater nog duidelijke lichte strepen... nooit meer. kruidvat 2v5 en action zweer ik bij.
Hier ook de action en kruidvat 2 voor 5,- testen. En voor de leuk, als je het eigenlijk al weet de clearblue digital met weekaanduiding. Ik heb hier vaak gehoord dat predictor (early) vaak vals positief geeft, dus dat is geen aanrader! Als ik jou was zou ik beginnen met de goedkope testen zoals action (of wibra, dat zijn dezelfde geloof ik). Mocht je twijfelachtige uitslagen hebben dan een kruidvat of cb test. Ik weet je situatie natuurlijk niet, maar hier zijn er in de 2 jaar van proberen aardig wat testen doorheen gegaan. Vandaar de wat goedkopere testen, het is een dure hubby
Ik had al Clearblue gebruikt en Testjezelfnu, maar heb nu al een grote som besteed aan testen en ben nog maar twee maanden aan het proberen om zwanger te worden. Ik denk dat ik die van het Kruidvat ga halen
oja en plus testen raad ik af, vooral die van kruidvat, veel pennenstrepen die erg verwarrend kunnen zijn
Ik vind ook de kV 2 voor 5 en de action het beste! Die andere gaven toch pas goed aan als ik al een paar dagen overtijd was en die andere al zeker een dag of 2 voor de nod!