Hoi allen, kunnen jullie mij een beetje geruststellen? 18/12 sex gehad met condoom en niet gescheurd of iets. In plaats van op 20/12 werd ik op 23/12 1 dag ongesteld. Die week had ik super erge buikkrampen. Het kan onregelmatig zijn omdat ik sinds oktober ben gestopt met de pil. Daarna wel 2 maanden normale cyclus gehad. Vorige week donderdag ochtend heb ik een cb digital test gedaan en deze was positief. De volgende ochtend heb ik een cb digital met indicator gedaan en die was negatief, niet zwanger! Dat zelfde potje heb ik naar de huisarts gebracht, negatief dus niet zwanger! Nu heb ik nog steeds buikkrampen alsof ik ongesteld moet worden, hopelijk deze week. Verder heb ik geen symptomen behalve af en toe een gloeiend hoofd en heel warm als ik in bed lig. Kan ik dan toch zwanger zijn? Ik hoop zo dat ik deze week ongesteld word want ik ben zo bang voor een volgende test
Als je op 20.12 ongesteld moest worden, kan je op 18.12 niet vruchtbaar geweest zijn.. Raar dat de test toch positief was, wat zei de HA?
Ja omdat ik gestopt ben met de pil kan t onregelmatig zijn? Ik vind die ene dag ongesteld ook zo vreemd in combinatie met een hele week erge krampen. De huisarts vindt het een heel raar verhaal, als ik komende week niet ongesteld word moet ik weer langs gaan voor een test. Maar we zijn zo voorzichtig geweest dus het kan dan toch bijna niet waar zijn?
Ik snap je verwarring! Helaas kan niemand echt een antwoord op je vraag geven... er zijn meerdere oorzaken te bedenken voor je positieve en negatieve testen. Mar wil je echt duidelheid zal je echt moeten afwachten en af en toe een testje moeten doen. Het hCG hormoon wat je aanmaakt als je zwanger bent verdubbelt elke 24/48 uur. Als je werkelijk zwanger bent zal de test de komende blijvend positief zijn, zo niet, dan ben je niet zwanger. Maak je niet teveel zorgen, want door stress kun je ook buikpijn krijgen en kan je cyclus afwijken van normaal. Sterkte met wachten!!
Ik zou nog een test doen, als die ook negatief is weet je zeker dat je niet zwanger bent. Zit immers ook alweer aantal dagen tussen. Dan heb je direct zekerheid en hoef je je geen zorgen meer te maken.
Vanochtend heb ik een Leidapharm test gedaan, was de enige die ze bij de vomar hadden. Die was negatief. Heeft iemand ervaringen met deze test? Vanavond echt suuper buikkrampen en steken. Hopelijk morgen ongesteld. Morgen krijg ik ook mn clearblue digitals binnen. Anders woensdag maar weer testen? Ik wil zoo graag zekerheid hebben, ik ben zo blij als deze maand vol onzekerheid voorbij is
Het kan zijn dat die digitale heeft gereageerd op je eisprong. Helaas maar echt waar, reageren ze ook op het lh hormoon. Als je dus nu zo'n 11 dagen na die test zit zou het goed mogelijk kunnen zijn dat je nu ongesteld gaat worden.
Ooh afgelopen donderdag. Ik dacht vorige week donderdag. Maar dat veranderd niks aan het feit dat hij echt kan reageren op een eisprong. Als verder alle testen zeggen dat je niet zwanger bent, dan ben je het echt niet.
Ik denk dat je menstruatie eraan komt en dat mogelijke klachten veroorzaakt worden doordat je je er zo druk over maakt.
Even een update, woensdagochtend weer getest met clearblue digital, negatief. Nog steeds niet ongesteld. Zou de test dan toch vorige week op mn eisprong hebben gereageerd?
Ja dat kan heel goed. Laat ik het zo zeggen, je zou niet de eerste zijn bij wie dit gebeurd is. Hoop dat je gauw duidelijkheid hebt.