Weet iemand een winkel in Utrecht of omgeving met veel keus in stoffen voor de babykamer? Ben in een paar winkels geweest met gordijnen, maar daar hadden ze geen kindercollectie. Ik wil geen kant-en-klare gordijnen, maar ze laten maken (evt in de winkel). Online zoeken vind ik niet zo prettig, ik wil de stofjes zien.
Hi, Ik herken het probleem. Je wilt de stof echt eerst zien voordat je besteld. Ik heb onze gordijnen vorige week besteld bij voordeelgordijnen want daar kon ik samples bestellen. En die kreeg ik vrij snel. (2 dagen)
Bedankt voor de ideeen! Volgens mij hebben ze bij bouwmarkten vooral kant-en-klare gordijnen. Kan inderdaad wel een keer op de lapjesmarkt kijken, en bij die winkel op de Straatweg.
Bij karwei verkopen ze ook vt wonen gordijnstoffen, dus ik denk dat het niet allemaal kant en klaar is.
Thuisin Hendriks Nieuwegein (Voormalig Deco Home) dit zit op industrie terrein laagraven/nieuwegein, daar hebben ze ook gordijnstoffen, ze kunnen ook de gordijnen inmeten en ophangen. Voel je thuis bij Decorette decorette zit op de jutfaseweg, die hebben volgens mij ook wel verschillende soorten stoffen voor gordijnen. Oja en bij de hema, kun je ook gordijnen op maat laten maken. succes!
Ik heb al heel vaak gordijnen gekocht bij de Hema, altijd super tevreden over. Ga daar nu weer heen voor de babykamer
Wij zijn na lang zoeken bij Leen Bakker geslaagd. Het hangt er maar net vanaf wat je zoekt? Wij wilden iets dat ook leuk was als hij 4 is, dus er staan bij ons geen babyfiguurtjes op. Zoek jij wel zoiets?
Ik begin van de week ff bij de Hema, denk ik. Als ze daar niks hebben, kijk ik verder bij alle andere tips