Wat deed jullie vriend/man tijdens jullie miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Moedertjevj, 27 mei 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    en daarmee bedoel ik tijdens de pijn, de krampen, het bloeden. Was hij bij jou en hoe reageerde hij?

2. BakingSoda

BakingSoda Bekend lid

1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Lastig te beantwoorden....3x mk gehad, 3x verschillend verlopen. De mk die vanzelf kwam, was mn man niet erbij maar kwam thuis uit zn werk, haalde maandverband en wreef over nn rug. Meer kon die niet echt doen....

3. Hope19

Hope19 Bekend lid

23 sep 2016
    503
    86
    28
    Vrouw
    's-Hertogenbosch
    Mijn vriend heeft idd maandverband gehaald. Verder heeft hij niet mijn handje vastgehouden ofzo als ik op de wc zat en al die stolsels verloor. Hij was er wel voor de psychische steun, en daar heb ik heel veel aan gehad.

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Hij was constant in de buurt, kon niet echt veel doen, maar was er als ik hem nodig had. Voor hem was het ook emotioneel. Hij was er vooral voor de morele steun en knuffels.

5. Boommm

Boommm Niet meer actief

Wij waren op vakantie. Maar hij deed gewoon z'n eigen ding. Ik ook wel eigenlijk. We hebben er wel samen over gepraat, maar hadden er allebei wel redelijk snel vrede mee.

6. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    De eerste keer kon hij niet zoveel doen, ik heb 2 weken gebloed met allerlei stolsels. De tweede keer werd uiteindelijk een curettage onder plaatselijke verdoving en daar was hij wel bij, hand vasthouden en zo. Maar daarna weer 2 weken gebloed en toen heb ik verder ook gewoon gewerkt en voor onze oudste gezorgd en zo en hij ook.

Deel Deze Pagina