Lastig te beantwoorden....3x mk gehad, 3x verschillend verlopen. De mk die vanzelf kwam, was mn man niet erbij maar kwam thuis uit zn werk, haalde maandverband en wreef over nn rug. Meer kon die niet echt doen....
Mijn vriend heeft idd maandverband gehaald. Verder heeft hij niet mijn handje vastgehouden ofzo als ik op de wc zat en al die stolsels verloor. Hij was er wel voor de psychische steun, en daar heb ik heel veel aan gehad.
Hij was constant in de buurt, kon niet echt veel doen, maar was er als ik hem nodig had. Voor hem was het ook emotioneel. Hij was er vooral voor de morele steun en knuffels.
Wij waren op vakantie. Maar hij deed gewoon z'n eigen ding. Ik ook wel eigenlijk. We hebben er wel samen over gepraat, maar hadden er allebei wel redelijk snel vrede mee.
De eerste keer kon hij niet zoveel doen, ik heb 2 weken gebloed met allerlei stolsels. De tweede keer werd uiteindelijk een curettage onder plaatselijke verdoving en daar was hij wel bij, hand vasthouden en zo. Maar daarna weer 2 weken gebloed en toen heb ik verder ook gewoon gewerkt en voor onze oudste gezorgd en zo en hij ook.