Dames, wat is nou een goede eyeliner, eentje die echt goed blijft zitten?? Ik gebruik elke dag een eyeliner op mijn bovenlid en ik wil het ook onder mijn oog gebruiken, maar dat is met mijn huidige eyeliner (pencil) DRAMA. Binnen een uur lijk ik een panda beer, terwijl ik niet aan mijn ogen gezeten heb. En welk merk oogschaduw blijft goed zitten?
Voor de boven kant de vloeibare van Lancôme, wel wat duurder maar je doet er lang mee en vervaagt niet!
Eyeliner stift van Loreal is echt super goed. Alle oogschaduw blijft sowieso veel beter zitten met een oogschaduwbasis. Bijvoorbeeld die van Catrice in een potje.
Ik heb een eyeliner van catrice. Watervast. Nooit geen panda ogen. Ik ben super fan van mac oogschaduw.(wel duur) En zoals de tip hierboven gebruik een oogscaduwbasis. Schilt ook al heel veel!!
Ik had er laatst een gekocht van Catrice, Liquid Liner Waterproof. Moet zeggen, hij is echt goed zwart en blijft de hele dag zitten. Kost misschien zo'n 3-4. Boven verwachting goed.
Bobbi Brown! ik heb al mijn make up van bobbi brown. Aan het eine dan de dag zit het nig net zo als aan het begin. Ook oogschaduw gaat niet in plooitjes zitten ofzo, super spul! Te koop bij Douglas
Dit is zeker vrij duur? Ik ga eerst de goedkopere producten uitproberen en kan dit anders voor mijn verjaardag of zo vragen.
Euhm..ik vind het wel mee vallen. Bijna alles (oogschadus, mascara, eyeliner,...) kost rond de 25 euro per stuk. Het is vrij van parabenen etc, dus geschik voor allergieëen
Die heb ik al een paar keer langs zien komen, denk dat dat hem wordt! Vandaag niet meer aan toe gekomen, morgen maar even langs Kruidvat.
in engeland hebben ze van collection 2000 een soort viltstift-eyeliner, super fijn. blijft goed zitten en is goedkoop. geen idee of dat merk ook in nederland te krijgen is? anders zijn essence en catrice wel fijn.