Knie operatie

Discussion in 'De lounge' started by Mummy2012, Aug 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mummy2012

Mummy2012 Lid

Oct 17, 2013
    78
    0
    0
    Ik wil even van me afschrijven, zal het niet te lang maken :)

In juni heb ik tijdens een potje volleybal voor de lol mijn voorste kruisband in mijn knie afgescheurd. Mijn vriend en ik waren net bezig voor een tweede kindje en hoopten allebei dat het snel raak zou zijn.
    Helaas na de blessure de poging even moeten staken omdat ik te veel pijn had, maar wel de hoop dat het snel weer goed zou komen.
    Inmiddels ben ik 2 maanden verder en weet ik sinds vandaag dat ik geopereerd ga worden voor een nieuwe kruisband. Heel fijn want mijn knie is al vanaf het begin erg instabiel en kan ik in het dagelijks leven niet echt goed functioneren.
    Maar ik vind het heel erg dat de operatie pas in november is en ik tot aan die tijd en een paar weken daarna dus niet mijn grote wens van een tweede kindje in vervulling kan laten gaan. Sterker nog, ik vind het echt heel erg. Iets anders is geen optie want een zwangerschap zou de last aan mijn knie alleen maar groter maken. Misschien denken jullie dat is toch allemaal niet zo erg....maar ik ben nu 33 en wordt er dus ook niet jonger op zeg maar.
    Dit heeft tijd nodig om mezelf overheen te zetten.

Sorry van mijn verhaal maar ik wilde het gewoon even kwijt....

Share This Page