M.a.w wat MOET je elke dag doen om te kunnen "overleven" of om je goed te voelen? Bij mij: -Minstens 1 keer per dag op ZP surfen -s' avonds een warm drankje met koekje (ook in de zomer soms ) nu jullie
Sinds mijn zwschap MOET ik elke dag iets van chocola binnenkrijgen. (Chocomelk, koekje met laagje chocola, twix etc.) En idd, bij de thee 's avonds altijd een koekje anders heb ik geen thee gedronken
Zonder twijfel... COLA! Maar als ik aan de lijn ben kan ik wel zonder, na een afkickperiode natuurlijk! Maar als ik eenmaal begin aan die troep is er geen houden meer aan... zucht...
Internet Appelsientje mild niet elke dag maar als ik in de kruidvat kom neem ik het altijd mee: Raffaello (als die amandel er niet in zou zitten zou het veel lekkerder zijn)
Internetten Radijsjes Weten de zwangeren trouwens dat cola slecht is als je zwanger bent? Heeft hier ook een artikel over op de pagina gestaan
Hehe , ja dat weet ik, dus ik drink het zo weinig mogelijk en het liefst caffeine-vrij... Maar toch onderdrukt mijn zwanger zijn het verlangen naar een glaasje cola niet