Oehh, hou je niet van tapas? Anders moet je echt eens gaan eten bij La Casa in Valkenburg, hihihi! De tapasschotels daar zijn echt hemels!
yep ze hebben een site, even googlen op la casa valkenburg lb en je hebt hem! En het is ECHT een aanrader, wij hebben er zondag nog gegeten
Zie net je vorige bericht. Voor een SUPER high tea moet je zijn bij: 'bie de tantes' in Eys. Is ongeveer 10km rijden vanuit valkenburg maar zoooooo de moeite waard! Wel vooraf even bellen of ze dan open zijn en reserveren want het is er altijd druk. En voor foto's zit je goed onder aan de Cauberg, daar gaan wij volgende week ook weer naar toe.
Dank je Chantal,dat je me zo helpt! ik ga zo even googelen! Ik heb in Valkenburg wel eens Spaans buffet gehad bij Bar Gaudi, dat was ook erg lekker!!!
Maar voor nu dacht ik, een high tea is wel geslaagd, zo eind van de middag. maar tapas, ja daar had ik nog niet aan gedacht!Dank je voor de tips!
een dinner tip: MEDS in sittard.MEDS Mediteraan restaurant & Tapasbar - MEDS Info Heb er een paar keer heeeeeeerlijk gegeten. En ze hebben een smaak politie OK keurmerk hahahaha
Graag gedaan hoor, ik woon hier niet voor niks dus als je nog iets weten wilt hoor ik het wel. Stuur dan wel even pb want ik lees niet elke dag het hele forum natuurlijk haha.
Thanks Cossy! Het ziet er goed uit en het water loopt me al in de mond! Ik ga ook even kijken naar die high tea plek, als dar een website van is. Groetjes! Sas
www.bie-de-tantes.nl en als je 'bie de tantes eys' even intoetst op google vind je ook wat recensies. Dan ga je zeker want iedereen die er is geweest geeft een dikke 10 haha! En laat wel even weten wanneer je waar geweest bent he, want dat is ook leuk om te weten!