Ik heb op 17 oktober vitaminen besteld bij vitaminstore. Op de site stond de volgende werkdag in huis, in de bevestigingsmail 2 a 3 dagen. Ook nog te doen. Op 31 oktober had ik nog niks ontvangen of gehoord dus heb ze gemaild. Kreeg 2 dagen later een mail terug dat ze de potjes van 100 stuks niet op voorraad hadden maar dat op 24 of 25 oktober ze een bestelling van potten van 50 kregen en dat die me dan direct toegestuurd zouden worden. Tja, die moet ik nu nog steeds ontvangen, inmiddels 2 weken na mn bestelling en verder geen enkel bericht meer van hun. Heeft er iemand van jullie wel s besteld en ging dat goed of ook niet? Ik begin een klein beetje bang te worden dat ik straks voor niks 35 euro heb betaald. Ik heb ze net maar weer gemaild.
Ik heb er ooit weleens besteld, geen idee meer wat. Dat was prima gegaan, dus zou ze even mailen of bellen.
Ik heb er regelmatig wat besteld, ging ook prima. Bel of e-mail nog even, volgens mij is het echt wel een betrouwbare tent.
ik heb er ook besteld prima service moest wat langer wachten maar daar zorgde wel voor dat ik alles in ene keer in huis had
Wij hebben er 2x besteld en de volgende dag in huis en dat voor boven de 40. Wat laat zeg bij jou. Ik denk dat er iets niet op voorraad heeft gelegen waardoor er vertraging opliep. Ik vind ze wel vertrouwd.
Hi Sann, Dit is Loek van Vitaminstore. Ik zag je berichtje voorbij komen en vond onze excuses wel op zijn plaats. Ik heb hier niet direct inzicht welke producten je had besteld, maar het gebeurt onverhoopt wel eens dat een product iets later geleverd wordt. Wij proberen er dan alles aan te doen om onze klanten hiervan op de hoogte te brengen, maar soms glipt er een tussendoor.. Hiervoor onze excuses. Ik hoop dat alles nu in goede orde is ontvangen en dat je tevreden bent met je producten. Wij zouden je graag een kleinigheidje willen toe sturen, voor het ongemak. Als je mij een mailtje (loek@vitaminstore.nl) zou kunnen sturen dan kan ik je wat leuke zwangerschap en kinder producten toesturen. Groetjes, Loek