pfffff......heb het even helemaal gehad.......we zijn nu inmiddels al weer een paar weken aan het verbouwen in ons nieuwe huis, en nu gaan we dus over 3 weken verhuizen Ik heb beneden al alles ingepakt maar kan mij er niet toe zetten om de rest van het huis in te pakken..........als ik van het werk kom en Laura in bed heb is het al weer 19.00 en dan heb ik dus geen zin meer. In het weekend kan ik mij er gewoon niet toe zetten en denk ik, nou nog een paar weken dus dat komt wel goed Nu is het dus nog maar 3 weken en ik moet het halve huis nog.......hebben jullie tips of kunnen jullie mij een beetje energie doorstralen hahahahaha. Moets het eventje kwijt Liefs Es
verbouwen is druk en al helemaal met een kleintje erbij! ik zou proberen hulp troepen in te schakelen? famillie vrienden of kennissen die mischien wel een dagje mee willen of kunnen helpen? of misschien de kleine een middagje weg brengen zodat je op zaterdag of zondag even samen aan ge gang gaat? met zijn tweeen gaat het al sneller en is het leuker als alleen s avonds... succes meid ! liefs anna
dat gevoel ken ik,maar zodra je in je nieuwe huisje zit en alles kan inrichten vind ik dat zelf een heerlijk gevoel. maar ja eerst alles nog inpakken dus...ik zou zeggen doe de muziek hard en inpakken maar! en mischien is er iemand die je zou kunnen helpen,altijd gezelliger met ze 2en(of meer) ik wens je iig veel inpakplezier komt allemaal goed,succes!
samen is helaas geen optie omdat mijn man in het huis aan het verbouwen is van 07.00 tot 20.00. Moet het helaas dus wel alleen doen........ ik denk dat ik de kleine dan maar een zaterdag weg breng en dan maar gas ga geven . Ik ga vandaag trouwens de computerkamer doen.....zet haar gewoon in het wippertje en dan kan ze lekker kijken hahahahaha liefs Es
Misschien Laura een dagje wegbrengen in het weekend en gewoon proberen te beginnen! Wie weet is het snel gedaan en heb je het achter de rug! Succes nog met de laatste weekjes!
Ooooh meid... ik begrijp zó hoe je je voelt! Wij zaten vorig jaar in hetzelfde schuitje... Wat had ik er de balen in zeg! Ik denk dat de enige optie is om toch gewoon even door te pakken. Meestal als je dan bezig gaat, gaat het ook wel weer. En inderdaad: breng Laura en dagje weg ofzo, en vraag vrienden en familie om even te helpen. Ik wens je heeeeeeeeeel veel succes de laatste paar weken! En alvast superveel plezier en geluk in jullie nieuwe huis!
Hoi Esther, wat vervelend dat je er zo doorheen zit! Ik hoop dat je energie krijgt van deze afbeelding Groetjes, Didier
Oh ennuuuuh.... TJAKKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Je kunt het meid! Laatste loodjes wegen altijd het zwaarst...
Elke avond 1 doos inpakken is wel te doen, en als je eenmaal begonnen bent gaat het dus lekker snel. Dus doe niet alles in 1 avond maar pak elke avond 1 doos in, dan ben je ook niet zo moe na afloop. Je hebt nog tijd genoeg
oh ik ken je gevoel ook! vorig jaar zaten we in de verbouwing van ons nieuwe huis en ontdekte ik ook nog dat ik zwanger was. afgelopen mei zijn we dan verhuisd en pfff wat had ik het moeilijk om me er toe te zetten om alles te gaan inpakken! maar komt goed meid, en inderdaad misschien een vriendin wat je kan helpen? succes! en voor je het weet is het weer voorbij en zit je lekker op de bank in je nieuwe huisje!
thanx dames Ik heb net al weer 2 dozen ingepakt dus dat zijn er weer 2 minder. Nadeel is gewoon dat we zoveel hebben verzameld in de laatste jaren hahahahaha. we hebben 160m2 huis en dat staat ook gewoon normaal vol . liefs Es
Even een update: Nou het is bijna zover! vrijdag 7 december gaan we over als het goed gaat met uitloop over het weekend......Ben nu alle kamers helemaal aan het inpakken, heb net de hele keuken ingepakt dus dat word een weekje magnetronvoer en op het werk warm eten hahahahaha. Had geen zin om de helft te laten staan en dan op het laatste moment dat dan weer eens in te pakken. En nu kan ik mooi de nieuwe keuken al inrichten en staat dat alvast klaar voor volgende week. Zit er wel een beetje door heen en ben blij als we over zijn hoor, wat een gedoe allemaal en een ding weet ik zeker, aankomende jaren wil ik niet meer verhuizen! Ben ook gewoon blij als het 'normale' leven weer terug is en Laura lekker weer een heel weekend thuis is... Ga nu even wat eten liefs Es
hoi Es, Gelukkig komt er wat schot in meis Wij zien ook zo op tegen het inpakken. We stellen het ook telkens uit Maar het leuke is om straks alles weer een plekje te geven in het nieuwe huis he Gelukkig is al het stressen straks voorbij meis en kunnen jullie lekker met zijn allen de feestdagen in jullie nieuwe huisje vieren. Nog ffies geduld. Succes en sterkte
Hoi madelief, wij hebben 7 weken geleden een huis gekocht wat van top tot teen opnieuw opgebouwd moest worden. Nu gaan wij volgend weekend verhuizen. (we moeten wel, de huur is opgezegd) Ik ben nu al weken bezig met inpakken, maar ik weet precies wat je hebt doorgemaakt. Ik zit er ook behoorlijk doorheen, dus vandaar dat ik ff de zoekfunctie gebruikte om te kijken of meer mensen dit hadden. Ik moet nu ook weer aan de slag, want moet nog veel inpakken. Hellaas geen hulp van andere. Mijn vriend staat ook heel de dag en avond te klussen in het nieuwe huis. Ik hoop voor je dat je er nu lekker warm en gezellig bij zit. Geniet van je huisje. Liefs Deborah.