Ben de schrik nog niet teboven. Een tijdje terug kon je via internet voor de top 1000 stemmen en dat heb ik toen ingevuld, met als voor mij nummer 1 hit Sacrifice van Anouk. Met als toelichting: In het jaar dat dit nummer uitkwam had ik een hele moeizame zwangerschap, na 10 weken 1 van mijn tweeling verloren tijdens een hevige bloeding, 3 weken opname vanwege te vroege weeën en ten slotte een zware inleiding gehad. Enkele weken voor de geboorte van mijn dochter had deze Zangeres een prachtig nummer Sacrifice waar ik zo door was geëmotioneerd dat we toendietijd hebben besloten dat onze dochter zo zou gaan heten. Inmiddels is mijn dochter al een echte dame van 7 jaar alweer, maar haar naam blijft altijd een grote betekenis voor ons hebben evenals het nummer Sacrifice. Ik werd dus tegen 2 uur vandaag gebeld door iemand van Qmusic die vroeg me dit bovenstaande nogmaals, dus ik het verhaal nogmaals vertellen een beetje ingekort. Luisterde ik tegen 14.15 was IK op de radio met mijn verhaal, wat klink je dan raar maar vond het erg leuk. Nu maar hopen dat niemand het gehoord heeft, want klonk heel erg zenuwachtig Maar onze dochter heet dus "Anouk"...
Ik luister altijd naar Q music en precies op die tijd niet wat jammer zeg.. Maarre..wow wel spannend ja
mmm jammer heb met de verbouwing haast 3 weken lang q music op gehad maar nu we tv hebben staat die niet meer aan hahahaha ben wel blij werd zo moe van raad het geluid hahahaha maar anouk vind ik ook altijd een hele mooie naam! ik dacht eerst dat je je dochter sacrifice had genoemd hahahahah domme ik
Ik heb het gehoord! Volgens mij heb ik het begin gemist, ik merkte dat ik ineens zat te luisteren en bij mezelf dacht, Anouk is ook een mooie naam! Tja, zit nog midden in de namen bedenken voor onze aanstaande kleine, dus... Het zenuwachtige is mij trouwens niet opgevallen hoor!
Ja ik werd tegen 2 uur gebeld door die man van Q-music, hij zei verder niets dat het op de radio zou komen, maar vroeg me gewoon een paar dingen en later zei hij dat door mijn stem anouk ergens op nr. 256 was komen te staan. Toen hoorde ik tegen 14.10 het nummer van anouk met Sacrifice op de radio en daarna kwam mijn verhaal zoals ik het over de telefoon had verteld, echt heel raar om te horen, maar was wel leuk. Was wel zenuwachtig al vanaf ik de telefoon oppakte Voor onze toekomstige kids hebben we ook al een jongens en een meisjesnaam bedacht samen, deze keer zonder betekenis
Kan me best voorstellen dat je zenuwachtig was, zou ik ook zijn! Gek is dat he, om je eigen stem terug te horen! Ik denk dan, tjee iedereen hoort die stem van mij de hele dag en ik vind 'm niet klinken!
Ik heb je ook gehoord wel half want ik was aan het werk maar hoorde inderdaad waarom Anouk zo'n diepe betekenis heeft.
Wat leuk dat meerdere mensen me gehoord hebben Ja voor ons heeft dit nummer van deze zangeres een hele grote betekenis, zodat de reden waarom nooit meer vergeten kan worden Heb trouwens gelukkig nog 1 echo waar ze alletwee nog op stonden, op de volgende echo daarna zag je alleen mijn dochter en nog een leeg vruchtzakje. Het was toen een zware tijd...
Ik heb je ook gehoord ... en vond het niet te horen dat je zo zenuwachtig was hoor! Vond het een heel mooi verhaal...
mijn vriend heeft je wel gehoord hij heeft altijd qmusic aan op zijn werk ik vertelde net het verhaal en hij zegt ja dat klopt want dat heb ik gehoord vanmiddag met een nummer van anouk
ff off topic het geluid is gisteren geraden pfff ruim 48 duizen euro je zal het winnen. het was een gevaren 3hoek uitvouwen en weer in het hoesje doen