Over 3 weken wordt mijn jongen alweer 5 jaar ! Nu ben ik al een een paar dagen opzoek naar leuke ideeen voor de traktaties op school , maar nog niks leuk gevonden . Het is voor ongeveer 16 kindjes . Hebben jullie leuke ideeen? Met een foto zou ook leuk zijn , dan weet ik hoe het eruit komt te zien .
Zag vandaag een leuke op fb voorbij komen....frietjes van macdonalds van een rode appel! heel grappig!
Hier een hoop leuke (en goedkope) traktaties voor kinderen: traktaties overzicht met kleine afbeeldingen
wil je echt zelf freubelen? of moeten vooral de kids enthousiast worden? Hier trakteert mijn zoon dubbellikker ijsjes. helemaal giga blij de hele klas! en kost amper wat
Leuke (kinder)traktaties / Leuk idee voor vliegtuig traktatie Onderste afbeelding = printblad voor wikkel om koekje/peperkoek/etc/ Ik vind dit zo leuk!
Waar is de tijd van de dropveters met nibbits er om heen gebleven Dat is dus wat mijn dochter gaat trakteren als ze 3 word. Het moet steeds maar gekker en gekker denk ik wel eens Gister een traktatie op psz gehad, zo'n grote spek met gezichtje erop ( jamin 3 euro p.s ) dat vind ik echt te gek voor woorden. Maar goed dat is mijn mening