goede goedkope ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Emama, 5 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emama

Emama Bekend lid

13 jun 2016
    792
    118
    43
    hallo

ik probeer nu 2.5 maand zwanger te worden mijn vorige zwangerschappen was het gelijk eerste ronde raak maar nu helaas niet. ik wil het nu graag met ovulatie testen proberen maar weet niet welke goed betrouwbaar zijn en niet te duur omdat ik best een lange cyclus heb, deze maand 36 dagen.

het is wel zo dat dat voorheen dacht ik van dat duurt nog wel even voordat het raak is maar toen wel gelijk en nu dacht ik dat het weer gelijk raak zou zijn maar nu dus niet ik ben er nu wel veel meer mee bezig als voorheen maar goed dat terzijde

bedankt alvast

2. MumL

MumL Actief lid

11 sep 2012
    481
    105
    43
    NULL
    NULL
    De dipsticks van zwanger en kids.

Veel succes

3. Fluss1984

Fluss1984 Fanatiek lid

2 jun 2015
    3.393
    1.595
    113
    Noord-Brabant
    Of de dipsticks van sensitest, of van 2besure.

Als je meteen ook zwangerschapstesten wilt bestellen zou ik voor sensitest gaan; 2besure geeft nogal eens valse streepjes en zwangerenkids ook.
    En dan de extra gevoelige zwangerschapstesten (sensibaby hcgx), zijn heel gevoelig en nooit valse streepjes gehad.
    Wat betreft de ovulatietesten moet je zelf even bepalen wat je fijn vindt, want ze hebben er normale en extra gevoelige. Ik vond de extra gevoelige fijn, maar die moeten wel écht knallen om positief te zijn.

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dipsticks van z&k inderdaad!Toptesten!
    Gebruik alleen nooit de zwangerschapstesten van hen.Zeer onbetrouwbaar,vaak vals positief binnen de tijd.En bij wel zwanger bleken ze zeer ongevoelig en gaven heel lang zeer lichte streepjes.

5. jeshh

jeshh Niet meer actief

Yep, de dipsticks van Zwanger & kids. Houd er rekening mee dat het ook langer dan 3 maanden kan duren he.

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    action vind ik ook prima

7. wafelijzer

wafelijzer Fanatiek lid

26 nov 2015
    1.828
    782
    113
    Vrouw
    Even een vraagje, op de site van zwanger en kids staat voor 14u besteld is dezelfde dag nog verzonden. Maar hebben jullie ervaring met later op de dag bestellen? Dus stel ik bestel ze nu, zou ik ze dan echt pas zaterdag krijgen of toch morgen al?

8. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

2besure ovulatietesten! Goedkoper zijn ze er volgens mij niet. En wat een voorganger al zei, hou er rekening mee dat het langer kan gaan duren. De meeste stellen raken binnen 1 jaar zwanger, maar helaas gaat die vlieger niet altijd op. Succes!

Deel Deze Pagina