Goedemorgen dames, Inmiddels heb ik de afgelopen twee maanden heel wat afgetypt op dit forum dus ik zou nu (denk ik) blij moeten zijn. Echter, ben ik helemaal in schock. Afgelopen week dacht ik op de 21ste mijn NOD te hebben (als mijn cyclus even lang was als vorige ronde, geen ovu testen gebruikt) negatief getest en alles leek erop dat mijn menstruatie er aan ging komen. Nu een week later begonnen mijn borsten zeer te doen en nog geen bloed te zien. Dus net deze test gedaan... Ik word overvallen door vragen merk dat ik zo onzeker ben en bang ben dat het weer niet goed is (na MA 1e zwangerschap) Klopt deze test wel want het lijntje is niet echt strak? Ook vraag ik me af hoe lang ik nu dan zwanger ben, heeft iemand een vermoeden hoeveel DPO dit is en kan het vals positief zijn? Heb verder (nog) helemaal geen symptomen.
Met dat lijntje is niks mis, hartsikke zwanger, gefeliciteerd!! Hoeveel dpo durf ik je niet te zeggen, daar ben ik niet zo'n expert in.
HI Meis! wat een mooie test. hardstikke positief hoor ik snap je onzekerheid en hoever je ongeveer bent durf ik niet in te schatten. iedere merk test reageert anders op HCG maar hij is zo duidelijk dat ik niet twijfel dat je zwanger bent! je hoeft ook nog geen symptomen te hebben. ik duim voor een mooie plakker!
Zo dat is een hele mooie duidelijk test. Gefeliciteerd. Hoever je zou kunnnen zijn dat weet ik niet. Maar ik wens je wel een hele goede zwangerschap toe.
gefeliciteerd met je zwangerschap ik zou een clearbleu er tegen aan gooien daar komt vast een mooie 2-3 weken zwanger op te staan..
Mooie test, dat is zeker geen vals streepje hoor! Denk dat je bij de vorige keer testen net te vroeg was want dit is wel een duidelijke. Gefeliciteerd en ik duim voor een plakker!
Meid niks mis mee laat je niet gek maken door mensen die hem scheef of iets vinden. Dit is de gezochte knaltest. Gefeliciteerd hartstikke zwanger! Geniet ervan hopelijk gaat het allemaal goed en heb je over ongeveer 8 maanden je inniminie in je armen. Wat spannend na een ma dat gevoel herken ik helaas ook. Trouwens ik teste ook pas na nod positief 2 dagen late innesteling of trage hvg opbouw. Maar dit is hartstikke positief. Ga uit van je nod datum het kan echt maar een dag of 2-4 schelen voor een echo aanvraag.
Dankjewel voor je reactie, ook met 1 ronde ertussen zie ik. Hoe gaat het nu met je? Wanneer nam de onzekerheid bij jou af?
@jadie Wie zegt hier iets over het lijntje? Ik zie alleen maar positieve reacties???? On-topic (bewerkt): Gefeliciteerd meid! Die onzekerheid is normaal denk ik, maar probeer er van te genieten, iedere zwangerschap is anders!
Prachtige test! Gefeliciteerd! Ik had zo'n streepje op 14/15DPO, maar kan natuurlijk zomaar anders zijn bij jou
Ik begrijp de reactie niet???ik zie niemand die reageert over scheve streepjes...misschien verkeerde topic?
Prima test! Ik denk dat je tussen de 4 en de 5 weken zwanger bent nu (dus eisprong 2 a 3 weken geleden). Maar kan uiteraard anders zijn.
Wauw wat een verrassing Gefeliciteerd! Je test lijkt op de mijne van 15/16 dpo. Maar volgens mij kan dit nogal per persoon verschillen! Zwanger ben je in ieder geval!
Dankjewel voor de lieve reacties allemaal. De verloskundige heeft uitgerekend 4 weken + 3 dagen net 2 dagen verschil met de app die ik had bijgehouden. Dus jullie zaten wel ongeveer goed met raden . Eerste echo staat gepland hopelijk is dan alles goed en klopt de termijn.