Hoi allemaal, Mijn man ik ik zitten in ronde 2 van proberen en nog geen positieve zwangerschapstest. Nu wilde binnenkort gaan beginnen met ovulatietesten. Ook aangezien mijn cyclus onregelmatig is. Gemiddeld 35 dagen met uitschieters naar 50-55 dagen. Maar waar kun je goede, goedkope ovulatie testen kopen? Groetjes
De ovulatietesten van zwangerenkids zijn betaalbaar en gemakkelijk in bebruik. Ik vind ze betrouwbaar en heb er iedere maand mijn ei mee gevonden. Je kunt de test alleen online bestellen. Ze leveren altijd erg snel na betaling! Suc6!
Ik ben erg te spreken over de testen van sensitest Ook alleen online te bestellen en rond de 0,50 per stuk
Heeft er iemand trouwens ervaring met de site 123ovulatietesten?? Deze site lijkt ook wel goedkoop te zijn. groetjes
Ovulationstest und Schwangerschaftstest zum günstigen Preis. Besonders schnelle Lieferung bei Eisprungtest.de. Alles für den Kinderwunsch. Ovulationstest zur Feststellung des Eisprungs. Schwangerschaftsfrühtest zur Feststellung einer Schwangerschaft heeft ook goede en goedkope testen, en kijk mijn onderschrift