hoi allemaal, de afgelopen weken is mij steeds meer aan mijn zoontje opgevallen en ik zou bij het begin beginnen.. Ik ben voor 4 jaar terug bij een paragnost geweest dit omdat ik altijd al veel interesse hier in had en ik dacht ik ben benieuwd wat mensen mij kunnen vertellen.. Deze man kon mij dingen vertellen via de foto van mijn opa.. Hij vertelde mij: Dat ik al een tijdje bezig was om zwanger te raken..mijn opa zei via hem dat ik een duwtje in de rug nodig zou hebben en dus hormonen gebruikte(dit was echt waar) Hij vertelde mij dat ik eind november zwanger zou raken en dus uitgeteld zou zijn in augustus..(ik was bij hem in oktober en was al meer als een jaar bezig om zwanger te raken) En dat mijn opa de beschermer zou worden van mijn eerste kind! En voor de rest veel dingen die ik liever prive houdt Nu raden jullie het dus al:ik had begin december een positieve test en was dus uitgeteld in augustus!(dacht dat ik van de wc viel) Deze man raakte echt alles precies! ook dingen die mijn opa weleens tegen mij zei of wat dan ook.. Mijn zoontje werd geboren en ik merkte eigenlijk vrij snel dat er hier dingen gebeurde in huis die normaal niet gebeurden.. Lampen die aangingen beneden terwijl wij op bed lagen of een keukelrol houder die aan de muur hangt ging klepperen..(dit heb ik echt gezien!) ook kregen wij zijn kamertje nooit warm terwijl de verwarming het altijd goed doet! Op een gegeven moment kwam er een tijd dat mijn zoontje snachts in ene keer heel hard huilde alsof er wat was waarvan hij schrok.. En hij wilde niet meer op zijn kamer slapen!(nu nog niet) In de tussentijd is ook mijn oma overleden en heb ik er nog een zoontje bij.. Maar nu komt het deel wat ik dus de laatste weken meemaak.. en weet niet zo goed wat ik moet doen.. Mijn zoontje zegt in ene keer uit het niets dingen.. zoals: Kijk mama oude opa!!(hij wijst) Oude opa waar ben je nou?? Mama ik heb oude opa gezien! Waar dan? zeg ik Jaa in de winkel hij deed kijken naar djayden Mijn vader tekende een poppetje op een papiertje met grote oren.. hij zegt: heey dat is oude opa! (hij heeft mijn opa nog nooit gekent maar mijn opa had inderdaad grote oren en werd door familieleden vaak in de maling genomen daardoor) Nu vanmorgen waren we boven.. ik kwam met me zoontje onder de douche vandaan en aangekleed.. ik was mijn andere zoontje aan het aankleden toen me oudste zoontje zei: Mama kijk! (hij wijst naar onze slaapkamer) Ik zeg wat is er dan schat? Ja daar een meneer en een mevouw! dus ik zeg: laat mama eens kijken dus ik pak zijn handje en loop met hem mee.. ik zeg waar dan schat? jah hier!hij wijst op een plek in onze slaapkamer.. Ik zeg wat doen ze dan? Jaaa muziek maken mama! Ik zei: zijn ze wel lief? Jah hoor! ik vroeg mijn zoontje zijn het oude opa en oma? Nee zei die.. Meneer en mevrouw! Ik heb altijd gezegd: Opa ik weet dat je hier bent! kon je maar 1 keer naar me toe bellen om me te laten weten dat het goed met je gaat.. op 1 avond zei ik dat hardop.. en hup daar ging de telefoon! terwijl ik echt geheim nr heb en dus alleen familie het nr had.. ik nam op en er werd niks gezegd.. Of onze katten krabben aan de deuren.. ik voel ook als er iemand is.. Een hand op mijn schouder.. ik wil graag weten hoe jullie hiermee om zouden gaan?? het is een heel verhaal geworden
ik had dinsdag avond ook zo iets vaags er staat een foto van mijn ouders is een kast achter glazen deurtje ik zit met de buurvrouw te praten over mijn zusje die is overleden en mijn man is de kleine op bed aan het leggen en in een keer pats valt die foto om en niemand was in de buurt van de kast ....
Ik geloof er zeker wel in! Mijn moeder is ook ooit naar paragnost geweest en die zei opa zegt dat er ooit een meisje klaar staat! Na 2 jongens hebben we een meid en geboren op 16 november sterf datum van me opa 10 jaar geleden erg toeval toch??? Binnen korte termijn ga ik weer naar paragnost toe voor me moeder die 2 maanden geleden is overleden op 48 jarige leeftijd door hart stilstand ben erg benieuwd!!!
He getsie, krijg er echt de kriebels van! Ik heb niet het gevoel dat jij en je zoontje angstig zijn, dus dat is al mooi meegenomen lijkt me. Ik weet niet of je ze weg wil hebben maar als dat het geval is zou ik is met iemand gaan praten die zoiets kan? Lijkt me echt eng zoiets..
Hij kan eroverheen groeien, kinderen zien vaak dingen. Hoe moet je hiermee omgaan? Zolang het geen kwade geesten zijn, is er niks aan het handje. Dan zou ik het op zijn beloop laten, want een kind kan er dus overheen groeien (hoeft niet). Zelf voel ik dingen altijd aan en heb ook voorspellende dromen. Ben er zelf dus niet overheen gegroeid.
Mijn neefje heeft het ook, mijn zusje is 10 jaar geleden overleden hij is nu 6, Hij kwammij even doodleuk vertellen dat ik me niet zo zorgen moest maken ( was op de dag dat ze 9 jaar was overleden) dat het goed ging, dat ze geen pijn had en dat ze bij me was. Ik vroeg hem met tranen, wie is bij me ? JA je zusje D, keek hem aan ben maar na buiten gegaan, dat deed zo zeer en dat was zo`n opluchting tegelijkertijd.
ik zou het gewoon op z'n beloop laten. het lijkt er op dat het geen kwade geesten zijn en zowel jij als je zoontje komen bij mij niet angstig over. ik zou wel zorgen dat je aangeeft bij je zoon dat hij er altijd over kan praten. ( maar goed dat doet hij al) let op de signalen die hij afgeeft. zoals babii zegt kinderen kunnen er overheen groeien. maar als hij het nu al ziet is de kans wel groot dat hij aangetrokken blijft tot het paranormale. in welke vorm zich dit in de toekomst uit is nu nog niet te zeggen. ik heb ook nog steeds voorspellende dromen.
Ben het met Pamsie eens! Je merkt snel genoeg wanneer het kwade geesten zijn, dan veranderd het gedrag van je manneke al heel snel. Hij praat nu, zoals het overkomt, erg liefdevol over de geesten. Kunnen ook zijn beschermengelen zijn he . Van je eerste en tweede zoontje!
lijkt wel of je t verhaal van mijn ma vertelt. ik zag vroeger tot ong mijn 19de overleden mensen en met name mijn oma. toen ik een jaar of 5 was lag ik ziek in bed bij mijn ouders en zag een man met hoge hoed en rode baard op mijn voetenend zitten. kon precies vertellen wie t was en wat hij was van de familie. echter bleek hij al meer dan 10 jaar dood te zijn voordat ik geboren werd. ook zag mijn moeder t voetenend inzakken als ik m zag. nog een voorbeeld. toen ik 19 was en door problemen terug bij mijn ouders in huis kwam hadden wij( ik , nu mijn man, en mijn broertje veel problemen en zorgen.) de eerste nacht kwam mijn oma langs in de kamer om te kijken of t wel goed ging met ons. dezelfde ochtend nadat ik t verteld had belde mijn broertje naar mijn ouders toe ( die zat toen in de bak) om te vertellen dat oma bij hem langs is geweest om te kijken hoe t met hem ging. toeval of niet. ik denk dat mijn oma altijd bij ons is geweest in welke vorm dan ook. nu sinds ik nikita heb en mijn leven weer op de rit heb komt mijn oma ook niet meer langs. ik zelf ben er nooit bang door geweest omdat ik voelde dat t goed zat. mijn advies is.... laat t maar op zijn beloop en laat je zoontje zich uiten. meestal verdwijnt t "zien" vanzelf naarmate ze ouder worden. jonge kinderen staan ook open voor dit soort verschijnselen omdat ze een vrije en open geest hebben en zich nog niet kunnen afsluiten hiervoor. als hij aangeeft dat t geen kwade geesten zijn is t lang niet zo erg. dat merk je vanzelf wel. dan moet je stappen gaan ondernemen maar nu klinkt t alsof opa en oma er zijn om te "waken" gun t de tijd en kijk t aan.
Ik kreeg de kippenvel en het ging echt niet meer weg toen ik het verhaal door zat te lezen brrr. Ben hier echt schijterig in en wordt gauw bang. Ik heb nog steeds veel voor gevoelens en komen vaak uit en verleden jaar met de kerst toen mijn hond net paar maandjes oud was was ze bang van de kerstboom.. volgens mij hond zat daar iets en bleef maar staren daar boven in de boom alsof ze iets zag. Ik kreeg het er benauwd van ik ben naar boven gevlucht in bed gelegen maar kon niet eens meer slapen. Als ik één keer wat hoorde dan scheet ik al in m'n broek brrr Op de dag dat de Twin Towers 9/11 instorte had ik ook een boodschap gekregen en het was een voorgevoel. Ik stond in mijn slaapkamer en hoorde een vliegtuig en zat zo te denken.. brr als ie nou instort? hier op mij hier op ons huisje (was toen 16 of 17 ofzo) voelde me toen heel gek op dat moment. Ik was 's middags weg en kom net voor het eten thuis en wat zag ik op tv ingestorte vliegtuigen!! Nouuu ik werd knetter en dat ik die ochtend me nog zo voelde over vliegtuigen die instorte, het was gewoon weer een voorgevoel. Het lijkt wel de Final destination film haha!
Mijn moeder is trouwens nog iets erger die heeft dromen wat vaak uitkomen. Dat zus opeens zwanger was en dan van een jongen alles klopte of ze zei het gaat mis ja en dat was ook zo miskramen. Ze zei ik heb het gevoel alsof je zus weer zwanger is.. ik wist van niks en mams ook niet. Een week later vertelde m'n zus gewoon dat ze zwanger was waaaahh! Nou kan ik wel door blijven gaan.
ik ben t wel gewend ik en mijn vriend zijn al 6 jaar samen en mijn vriend kan dus met overleden personen praten ookal heeft hij nog nooit van ze gehoord of ze nog nooit gezien. zodra hij ergens binnen loopt proberen ze contact met hem te zoeken soms heeft hij er geen zin in en vraagt hij of ze wel willen gaan,denk maar niet dat hij s'avonds in het donker de achtertuin in gaat dan word hij lastig gevallen door verkeerde geesten. ik heb er zelf al een paar keer bijgezeten en mn ouders zijn heel nuchter maar de dingen die hij toen over mn opa vertelde schrokken ze erg van en nu geloven ze het ook... mn vriend heeft er af en toe erg moeite mee want ze nemen heel veel energie van hem af en soms is het heel moeilijk om zich helemaal af te sluiten.. ik vind het heel iets moois als je deze gave hebt misschien kan je een keertje met je zoontje naar een paragnost gaan die hem verder kan helpen zodat hij weer in zijn slaapkamer durft te slapen en kijk maar rustig hoe hij zich gaat ontwikkelen wie weet
Kinderen en dieren zijn onbevangen en hebben een open visie (tunnel) waardoor ze dit soort dingen opvangen. Naarmate kinderen ouder worden zal dit door het ontwikkelen minder worden. De ene kind blijft gevoelig en de ander heeft nergens last van. Dit komt mede doordat ze zich onbewust afsluiten ivm opvoeding en ook het verschil zien tussen fantasie en werkelijkheid waardoor ze zich hiervoor afsluiten. Als jullie er geen last van hebben zou ik het zo laten en gewoon open voor staan en naar je kinderen luisteren. Op het moment dat je kinderen angstig worden en niet meer alleen durven te zijn in het donker of met slapen wordt het tijd om in te grijpen. Dit kan je doen door met liefde te vragen of ze willen vertrekken. (als het de opa is en geen kwaad in zin heeft zal hij dit ook zeker doen) en anders via dezelfde paraganost.
kan best dat hij dat ziet hoor.. kinderen zijn er extra open voor omdat hun kruinchakra volledig open staat... ik zou er verder niets mee doen en zo normaal mogelijk reageren dan word hij er ook niet bang voor... heb mijn dochter ook een keer "betrapt" in haar kamertje... hoorde haar steeds praten.. ze was toen 1,5 jr... ze wees steeds naar een plek in haar kamer waar een bankje staat en zei kijk daar opaaaaaa! nouja best vreemd... nu is de vader van mijn man op 52 jarige leeftijd overleden aan darmkanker... had zelf het gevoel dat ze hem bedoelde... ik en mijn dochters hebben hem nooit gekend... heel soms zegt ze dat nog weleens.. maar ach.... ik maak me er niet zo druk meer om... ze is niet bang ofzo dus dan laat ik het erbij... aan de ene kant ben ik heel sceptisch... maar aan de andere kant kan het gewoon niet anders...
Kinderen zijn er heel vatbaar voor, omdat ze er meer open staan als wij volwassenen. Zolang hij niet bang is, zou ik er ook niet teveel aandacht aan geven .
Daar ben ik echt te nuchter voor. Ik geloof totaal niet in deze dingen. Wel dat kinderen een rijkelijke fantasie hebben en ja als moeders dat soort dingen al doet ja dan nemen kinderen het makkelijk over. Ik zie het altijd maar zo. Als je iets wil zien dan zie je het. maar of ik er in geloof nee. Zou het ook niet willen geloven. doe maar normaal dan doe je al gek genoeg. Maar iedereen moet doen en laten wat hij of zij wil en val je verder er niet op aan. Jouw leven jouw belevingswijzen.