Cadeautje 2 jaar

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sillies, 15 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Mijn dochter is bijna 7 en de jongste in de familie/vrienden, dus ben inmiddels vergeten wat je geeft aan een kind wat 2 jaar wordt. Het is een tweeling (jongen en meisje) en ze zijn niet vlot in de ontwikkeling, dus liever niet iets voor veel ouder dan 2 jaar. Rond 7.50 pp.
    Iemand tips?

Ps heb deze nog liggen, maar is denk ik te kinderachtig

2. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Magnetisch tekenbord, klei, puzzels, grote auto's, kassa, knutselspullen

3. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.144
    8.876
    113
    Dat speeltje is voor baby’s, dat zou ik inderdaad niet geven.

Wil je een of twee cadeautjes? Voor het meisje kun je aan iets mbt een pop denken, voor een jongen misschien autootjes (en meer genderneutraal: beiden een pop of beiden autootjes kan natuurlijk ook ;)). Of bv. blokken of Duplo.

Boeken, bv. met van die plaatjes om te benoemen, kunnen natuurlijk ook altijd. Of een cd met leuke muziek. Of een spelletje (bv. van Haba, vaak wel wat duurder, maar misschien voor hen samen?).

Als ze een bad hebben is badspeelgoed ook altijd leuk. Of iets voor buiten, bv. een bal of zandbakspeelgoed ofzo. Houten puzzel, vingerverf of muziekinstrumentje(s) zijn ook leuk.

4. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Duplo is altijd goed en leuk. Magnetisch tekenbord, etenswaren van hout of van stof (ikea, hema) leuke houten puzzel.

Wat ook leuk is een mooi klein schortje. Fijn voor de ouders, kinderen kunnen het gebruiken in hun eventuele keukentje. (Koksmuts er bij)

Voorleesboek. Gonnie is super leuk (heb je een hele serie van) natuurlijk ook dikkie dik.

Het dingetje wat je hebt zou ik niet doen aangezien dat vanaf 6 maanden is. Zou zonde zijn als ze er niks mee doen.

5. sillies

sillies Fanatiek lid

15 aug 2013
    3.189
    1.396
    113
    Bedankt voor de ideeën. We hebben Duplo en een voorleesboek gekocht.

Het vtech bijtje bewaren we voor een kraamcadeautje.

Deel Deze Pagina