welke maat schoenen heeft mijn kind van 1

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bull22, 30 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bull22

bull22 Niet meer actief

hallo..

ik heb hele leuke schoenen gezien,
    maar weet eigenlijk niet welke maat hij heeft.

hij wordt bijna 1 en hij heeft alleen nog maar schoentjes van de zeeman gehat, meer om te oefenen met lopen ect ect. maar die raakt hij steeds kwijt omdat ze heel los zitten.

nu wordt het behoorlijk koud buiten, fietsen vindt hij geweldig dus wil dat wel in de winter ook blijven doen,
    mijn vraag is dus eigenlijk welke maat heeft een kleintje van 1 ongeveer.

hoop dat iemand mij zo snel mogelijk kan helpen.
    groetjes sharon

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.979
    136
    63
    Tja, dat verschilt gigantisch per kind! Ons mannetje had rond zijn eerste verjaardag maat 19. Ik denk toch echt dat je goed moet passen om tot een goede maat te komen. Of zijn voetje overtrekken en dat meenemen naar de schoenenwinkel.

3. Anita1983

Anita1983 Bekend lid

18 aug 2010
    524
    27
    28
    NULL
    NULL
    Je kunt ze denk ik het beste even op laten meten. Mijn zoon had 21 bij een goed jaar (13 a 14 maandjes dacht ik) terwijl dochter hier met 3 jaar in zat.

4. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat moet je echt even laten na meten dat is heel erg verschillend!

5. Bamsekram

Bamsekram Actief lid

10 nov 2012
    136
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Als je een I-pad hebt kan je een App installeren via Scapino of Dolcis. Dan zet je het voetje van je kind tegen het scherm en die meet dan de maat. Grappige App, kan alleen niet bevestigen of het ook werkt.

6. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Wij zitten nu nog op maat 16. Verwacht niet dat ze zo hard zullen groeien in 1,5 maand. :p

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Dat kan ineens heel hard gaan hoor en zeker als ze net gaan lopen. Regelmatig even opmeten om te voorkomen dat je kindje met te kleine schoenen loopt

8. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn dochter had op die leeftijd enorme voeten, met 11 mnd kreeg ze haar eerste paar schoentjes in maat 21. De meeste kinderen zijn daar nog lang niet, maar schoenmaten varieren volgens mij nog meer dan kledingmaten.

Opmeten dus, van hiel tot grote teen. En dan kun je in een maattabel opzoeken welke schoenmaat daarbij hoort. Dan nog verschilt de pasvorm van kind tot kind en van schoenmodel tot schoenmodel. Hoge/lage wreef, brede/smalle voet.

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

hmmm zie nu dat je dubbel gepost hebt hier iig mijn antwoord uit je andere topic

10. Aeve

Aeve Actief lid

30 okt 2012
    305
    0
    0
    U.S.A.
    Ga naar een schoenenzaak en laat ze opmeten.

Zolang de voetjes nog zo hard groeien vind ik het ook belangrijk om elk nieuw paar schoenen te laten aanmeten. De voeten groeien vreselijk hard en een goede pasvorm is ontzettend belangrijk.
    Daar heb jij als leek geen goed zicht op, helemaal niet als je op de gok bestelt via het internet.

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    e kunt ze het beste even laten opmeten. Mijn zoontje heeft mt 22.

12. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

mijn dochtertje word over 2 weken 1 jaar. Zij heeft al bijna 1 mnd maat 24. Haar voeten zijn 15,3 cm lang. Nu leeft ze wel op erg grote voet maar ze is ook erg lang, 83 cm. Dus voeten mooi in proportie.

Deel Deze Pagina