Hallo, Mijn vraag is of je wel een eisprong krijgt als er hcg in het bloed zit. Want ik heb al een aantal miskramen gekregen waarin het hcg pas uit het bloed was na drie en half week en direct erna zoals een normaal cyclus werd ik ongesteld. Bij de miskraam van 4 juni dacht ik een eisprong gevoeld te hebben op de 16/17de, maar ik twijfel. 23 juni had ik wat rose verlies, voor 1 a 2 uurtjes, meer niet. Daar struikel ik over. Want mijn testen blijven positief. En nu heb ik wederom een eisprong gevoel. Waar ik voornamelijk in de war mee ben is dat rose verlies. Het was echt heeeel weinig. Ik kan dat niet plaatsen. Al het andere kan ik plaatsen als mn lichaam maakt grapjes. Kan het een innestelingsbloeding zijn of ook wat anders?
Ok na zoveel dagen is er natuurlijk een verandering opgetreden. 3 juli teste ik wederom positief. Mijn verloskundige had mij gezegd dat als ik positief zou testen ik dus opnieuw zwanger zou kunnen zijn. Nu ben ikin de avond gaan bloeden, waarvan ik dacht ok dan. Maar het zet niet door, ook vandaag licht bloedverlies, ik hoef niks te gebruiken aan inlegkruisjes oid. Ik heb natuurlijk niet meer getest want dit zou mijn menstruatie dan alsnog moeten zijn. Ik heb ook geen buikpijn of buikkrampen. Wat moet ik hiermee