Hallo allemaal. Ik ben op zoek naar een hoeslaken voor mijn topdekmatras. Het lijkt zo makkelijk maar kan nergens slagen behalve bij Beter Bed maar daar betaal je ook voor en weinig kleurkeuze. Bij Yisk heb ik gekeken maar hebben ze niet in mijn maat. Bij Leenbakker heb ik er eentje gekocht maar kan gelijk de vuilnisbak in want de hoeken krullen omhoog en de pasvorm klopt niet. Waar kan ik wel slagen voor een hoeslaken in de maat 160cm breed?
Hallo Wendy! Die vraag had ik een tijdje geleden ook gesteld. Ik kreeg toen een goede tip... bij de action! 6euro per stuk, je moet wel die voor waterbed pakken, die gaan om de topper en het matras heen. Zitten supermooi!!! En je hebt ze in verschillende maten en kleurtjes!
Volgens mij bedoel je een matrashoes voor alleen om je topper? Ik heb de mijnes via Wehkamp gekocht, maar gebruik hem nooit. Ik kan hem namelijk niet strak genoeg opmaken naar mijn zin helaas.. Prinses - katoenen jersey hoeslaken Topdekmatras - wehkamp.nl
Ik bestel vaak hoeslakens bij Neckermann. Ons bed is 160x210, dus ook een afwijkende maat. En onze matras is ook nog eens vrij dik. Maar bij Neckermann heb je vaak wel keuze uit veel kleuren en materialen.
{Ikea heeft speciale hoesen voor boxpring, deze gaat er helemaal omheen en met een lus er onderdoor. Hier halen wij ze dus altijd vandaag, kosten maar iets van 12 euro ofzo.
Hallo. Ik zoek dus een hoeslaken voor alleen de topper. Had ook al op wehkamp gekeken maar aan Suusjeuhs reactie kan ik die maar beter niet bestellen. Kan nog wel even bij Neckermann kijkern. Leenbakker heeft ook niet de goede pasvorm,die ligt ongebruikt in de kast. Bedankt voor het meedenken in ieder geval en we zoeken gewoon maar verder.
Ik was zelf eigenlijk niet zo tevreden over de hoeslakens van Yisk. Ik had dan ook een badstoffen en binnen no time zaten er allemaal draden aan... Ik zou zo niet weten waar je dan wel een goede kan halen. Hier hebben we wel een paar goeie van Leenbakker.
Ik heb die van ons bij een speciaalzaak gekocht in Apeldoorn. Ze hadden best veel keus in kleuren, maar ze moesten wel besteld worden. De prijs was trouwens niet echt om vrolijk van te worden. Moet er nu weer wat bij hebben en denk dat ik nu toch maar ga kijken voor een die om de topper en matras heen gaat, dan blijft de topper ook mooier ( hoeken blijven toch iets naar beneden krullen met het topperhoeslaken.