Vakantie achter de rug. Feestdagen voorbij. Wekker weer afgegaan en dat betekent weer aan het werk. Hoe voel jij je dan? Ik vind het sowieso veeeel te vroeg haha. Ik bedoel niet echt alleen vandaag, maar hoe sta jij er in het algemeen in, als je moet werken?
Heb op anders gestemd. Na vakantie moet ik echt een dag opstarten heb dan nooit zin Normaal : lekker weer even werken , leuke baan en leuke collega's
Heerlijk Mijn verlof eindigt eind deze week en ik sta echt te trappelen om weer te beginnen. En dat heb ik eigenlijk elke werkdag wel. Tuurlijk ben ik het af en toe eens zat of is het me allemaal te druk, maar dat gebeurd niet vaak gelukkig
Op maandag troost ik mezelf altijd met de gedachte dat ik dinsdag en woensdag weer lekker vrij ben. Ik werk 3 dagen en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg om te werken maar de maandag... Dat vind ik een vreselijke dag haha.
Ik zie niet zozeer tegen het weer aan het werk gaan op, als wel hoe ik er kom morgen. Ze voorspellen namelijk zware ijzel hier aankomende nacht en morgen ligt de temperatuur rond 0, dus wegdooien zal het ook niet echt. Hoef gelukkig pas morgenmiddag te beginnen. Maar ijzel, daar helpt geen winterband tegen en mijn werk ligt niet naast de deur. Ook strooien doet vaak niks tegen ijzel, zelfs niet op snelwegen.OV zal dan ook wel minder tot niet rijden. Wil me niet gelijk afwezig hoeven melden de eerste werkdag, maar ook niet het risico lopen op een ongeluk.. Ben benieuwd dus morgen! Mijn vriend zit morgen met hetzelfde, al moest hij vandaag al beginnen....dwars door de sneeuw. (Heeft hier gesneeuwd.)
Ik heb anders gestemd. Het is niet dat ik een gat in de lucht spring maar ik heb ook geen bleghh gevoel. Mijn baan is leuk en relax, leuke collega's en geen druk. We moeten wel onze stuks halen natuurlijk maar een reachtruck gaat niet sneller dan dat hij gaat Sfeer op het werk is goed, collega's zijn super! Collega's zijn zo vriendelijk dat ik dat het eerste halfjaar verdacht vond en ik werk maar parttime eigenlijk betekend een werkdag voor mij 8u rust. 8u lang niks of niemand om me heen die me iets vraagt en op zaterdagen zit ik op een soort kraan en dan heb ik 8u lang q music heel hard staan
Normaal ben ik echt gek op mijn baan en ga ik met veel plezier werken, hoe vroeg dan ook. Was echt een workaholic. Maar sinds mijn laatste traumatische bevalling slaap ik bijna niet meer, nachtmerries, beelden die langs flitsen, snel emotioneel, etc, etc. Ik ben me gaan realiseren dat er nog zoveel meer is als werk. Man en ik hebben dan ook besloten om de laatste schulden af te lossen en dan als een malle te gaan sparen zodat ik eind van het jaar hopelijk kan stoppen met werken. Iets waarvan ik nooit had gedacht dat ik dat zou gaan doen.
Misschien off topic, maar ik zou eens vragen naar informatie over EMDR therapie. Dat heeft mij zo geholpen met een traumatische ervaring die ik s'nachts ook steeds herleefde. Ik hoop dat je er iets mee kunt... Ik slaap sinds de therapie stukken beter, al is de therapie wel heftig het heeft zeker geholpen. Sterkte!
Bleh... Heb super collega's hoor..leuke klassen, maar de eerste paar uur moet ik er echt inkomen 😜
Bij mij wisselt het echt enorm. De ene keer heb ik superveel zin (zoals afgelopen zaterdag ) de andere keer baal ik enorm (gister). Maar over het algemeen vind ik het wel leuk om te gaan werken
Ik vind m'n werk op zich wel leuk en ik kijk er nooit tegenop om te gaan werken, maar ik vind het wel heel jammer dat ik de kinderen niet meer de hele dag om me heen heb. Ze moeten nu natuurlijk weer naar school, sportclubjes, afspreken, etc.
Het werken vind ik allemaal prima, werk toch thuis. Maar dat sjouwen naar school heb ik niet gemist in de vakantie.
Ik heb dan geen werk maar een combi van college/stage, maar iedere ochtend als om 06:00 de wekker gaat denk ik YES! Ik mag weer
Ik heb anders gestemd. Ik vind werken helemaal niet erg, het geeft me een goed gevoel en even iets anders dan mama zijn de hele dag. Ik heb er plezier in. We hebben eigen bedrijven, dus ook echt veel afwisseling. Heel leuk! Maar het vroeg op staan, de race tegen de klok om iedereen op tijd op school en alles te krijgen dat vind ik echt heel vervelend.
Ik heb anders gestemd.. ik sta niet te springen van yesss lekker weer werken. Ik heb het thuis ook leuk. En heb zat te doen met 3 kids. Maar ik heb ookngeen bleeeeeh gevoel. ik heb het naar mn zin en ga graag maar mn werk.
De avond voordat ik weer mag werken na een vakantie of lang weekend heb ik nooit zo'n zin, vooral omdat we dan hele leuke dagen/weken hebben gehad. Maar na een uurtje op het werk, zit ik er weer helemaal in en vind ik het ook niet erg. Nu trouwens nergens last van: de afgelopen weken gewoon doorgewerkt, dus nu geen moeite met weer te moeten beginnen.
Ik vind het heel fijn om te werken. Al moet ik vroeg opstaan en ben ik soms ontzettend moe: ik vind het nog heerlijk. Zelden dat ik er echt tegenop zie. Fijne collega's, fijne sfeer en echt de baan die ik wilde
Hier na een vakantie niet veel zin, maar eenmaal daar is het goed. Heb een leuke, uitdagende baan. wel heb ik vandaag direct een lange dag, met vergadering vooraf en dan daarna een late dienst...