20 november ben ik voor iui geweest 5 november was me menstruatie vanmorgen 2e ochtendurine clearblue positief getest hoe betrouwbaar is het ik ga morgen ochtend nog met 1e ochtendurine testen maar toch heb zoveel twijfels ( voor ons eerste kindje ) en krijg toch heel licht hoofdpijn gevoel. Groeten
Nou dames vanmorgen nog eens 2x getest gewoon voor de zekerheid en 2x niet zwanger maar nog geen menstruatie ik ben een beetje down en heb erge twijfels aan mezelf en aan de test ik weet nu niet meer wat ik ervan moet denken iemand enig idee ? Groetjes
Heh wat rot zeg die onzekerheid. Kan het zijn dat je urine minder geconcentreerd is. Ik weet niet genoeg van de behandelmethode om er wat van te kunnen zeggen. Het lijkt mij dat je of zwanger was en nu niet meer of dat je urine niet geconcentreerd genoeg was. Is het een idee om bijvoorbeeld kruidvat testen te gebruiken dan kun je zien of het streepje toeneemt of afneemt. Het lijkt mij ook gek dat je binnen 1 dag je hcg al weer kwijt bent trouwens