gefeliciteerd!!! wij zijn op 2 juni jl getrouwd en bij ons was het een vruchtbare honeyhmoon!!!! hahahaha geniet ervan!!! dat doen wij ook, en twijfels blijven bestaan!!
Dat is toch denk ik wel bij heel veel net getrouwde stelletjes hun wens zwanger raken op je huwelijks nacht. Ik hoopte het ook hellaas duurde een half jaar. Geniet er maar lekker van heerlijk hoor. Succes Lover Oja nog gefeliciteerd.xxx
nou dat is wel iets heel moois op je huwelijksnacht een mooi wondertje gamaakt geniet ervan samen gefeliciteerd
Lieve lieve (Veelal) Meisjes! Hartelijk dank voor al deze lieve woorden! Tis hartverwarmend om te lezen en ik geniet er volop van! Zijn gewoon allemaal kleine cadeautjes om te lezen. Zoals jullie zien gaat het goed, en ik moet zeggen hoe verder ik ben hoe meer vertrouwen ik er in heb. Maandag 17 juli mag ik voor de eerste keer naar de verloskundige. Heb er zin in! Voor alle stelletjes waar het niet zo voorspoedig mag lukken wens ik alle sterkte van de hele wereld toe! En voor alle stelletjes die ook in blijde verwachting zijn wil ik een voorspoedige zwangerschap toe wensen! Veel liefs! -x-