Donkere handdoek met witte was op 60 gr?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 15 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Ik wil bij etos de handdoeken kopen, liefst de grijze. Echter ik wil xe met witte 60 graden was kunnen wassen.
    Kan dat gewoon?

2. Sifra

Sifra Niet meer actief

Ik doe donkere handdoeken nooit met de witte was mee, heb het idee dat je witte was daar ( uiteindelijk ) niet mooier van wordt ( grauw ). Ik was de donkere handdoeken altijd op 60 graden samen met de keukenhanddoeken en theedoeken etc.

3. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Zou het niet doen. Ik zou de grijze meewassen met de donkere was. Ben bang dat de witte was dan grijs gaat worden

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Nee. Wit moet met wit of heel licht beige. Grijs moet gewoon met de donkere was mee. Ik heb juist expres 10 extra witte handdoeken gekocht omdat ik anders zo weinig witte was had dat ik na 3 weken nog steeds niet "kon" wassen.

5. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik was het gewoon mee.
    ook onderbroeken en sokken in alle kleurtjes.
    doe wel altijd schoonmaakazijn erbij dat is ook weer voor kleurbehoud.
    maar verder maakt het me niet erg uit.
    het ligt altijd uit het zicht in een kast.
    ik vind mijn witte handdoeken na een jaar meewassen met allerlei andere kleuren er nog erg wit uit zien.

6. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Mijn blauwe etos handdoeken geven na 3 x wassen nog livht af op witte was. Dus zou het niet proberen

7. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hell no dat er hier grijze handdoeken tussen mn witte was komen:$

Dus nee, ik zou het niet doen

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    kan prima. de eerste keer even in de azijn zetten en een paar x apart wassen. hier gaan alle kleuren bij elkaar en de witte handdoeken zijn na 3 jaar nog steeds hagelwit:)
    en anders gooi je er zo'n color catcher doekje bij.

9. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Het ligt eraan wat je met "witte was" bedoelt. Voor heel veel nederlanders is witte was een benaming voor de was van onderbroeken, sokken etc. (en dan bonte was de kleding). Als je dat bedoelt dan ja. Dat mag

Als je met witte was bedoelt: alles wat spierwit is en spierwit moet blijven dan absoluut een dikke nee.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Precies dit. Anders komt er alsnog een grauwe kleur op je witte was

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik was de handdoeken gewoon apart. En dan alle kleurtjes bij elkaar. Ik heb bewust geen witte handdoeken zodat ze niet verkleuren.
    Ik heb ook een aantal etos handdoeken van vorige acties, roze(2 jaar terug) blauw en grijs.

12. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.496
    4.332
    113
    Vrouw
    Mijn man zou het aan zijn hart krijgen als ik de donkere handdoeken bij zijn maagdelijk witte overhemmedjes zou doen! :D

13. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    Die bauwe van etos geven echt belachelijk af. Dus als je grauwe was niet erg vind kun je t doen... Ik vind het al zonde dat al mn theedoeken mintgroen zijn ipv grijs. (man deed de was.. De lieverd:) foutje..)

14. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    OK dan koop ik toch maar witte handdoeken want onders heb ik maar eens in de drie weken een volle witte wasmand..

Deel Deze Pagina