Geen vraag maar een tip Vandeweek was ik bij de Etos en zag ik dat ze (sinds kort) de verzorgingslijn van Lief verkopen. Erg leuke flesjes, maar belangrijker; het ruikt heeeeeerlijk Geen idee of iemand hier wat aan heeft, maar het loont de moeite om even een kijkje te nemen bij de Etos in de buurt, als je er nog niet uit bent wat voor verzorgingsproducten je wilt gaan gebruiken voor je baby...
Ik heb toevallig een bodylotion voor baby en een creme douche voor mijzelf gekregen, en de creme douche vond ik heerlijk in gebruik!
ik vond het er ook erg Lief uitzien.. maar ze hadden heir alleen lief met mama of lief met baby erop.. niks met Lief papa... Klopt dit of heb ik een te klein filiaal gehad?
Dank dat dat komt doordat het specifiek verzorgingsproducten zijn voor baby en zwangere vrouwen. Papa's zijn niet zwanger en vallen dus buiten de boot
ehm..goedenmorgen..dat had ik me eigenlijk ook wel kunnen bedenken.. nah jah.. ik mag nog ff t excuus zwangerschapsdementie gebruiken zullen we maar zeggen. wel jammer..vond t nl een leuk cadelootje voor mn vriend. nah..pech dan voor hem..grin..
Hahaha..... ja vaders hebben inderdaad vaker pech; draait toch allemaal om mama en baby. De douchegel voor mama is inderdaad heerlijk. Spulletjes voor baby nog niet geprobeerd omdat er toch best wel wat parfum in zit en gebruik nu nog liever spulletjes zonder teveel parfum. Maar de badschuim en nog wat staat hier ook klaar voor Lotte. Ik heb dit allemaal als cadeautje gekregen. Dus niet teveel voor jezelf kopen hoor; wie weet krijg je het wel
Ik heb de bodylotion voor baby's, maar gebruik hem zelf ook, hij ruikt echt superlekker (madeliefjes) en smeert heerlijk uit!
@sweet978: ze hebben wel herenshirts en ondergoed van lief, misschien dat je daar een leuk cadeautje kan vinden...
@ AMS Waar?????????? Ik geloof dat de mijne wel een cadelootje verdient.. tenminste..t is of een cadelootje of t nummer van slachtofferhulp denk ik zo ... ben geloof ik niet een van de gemakkelijkste geweest