Hallo, Wij gaan met het vliegtuig op vakantie, dus wil mijn Stokke wagen niet meenemen (vanwege het ruige omgaan in het vliegtuig) Nu wil ik graag een goede buggy kopen. Ik heb ooit 1 gekocht van Xadventure. Maar vind dat ding helemaal niks. Hij is heel smal, de wieltjes zitten heel dicht op elkaar zeg maar, waardoor ik er tijdens het lopen constant tegen aan trap! Heel irritant! Haha.. dus.. Wie weet welke buggy goed is en fijn loopt? Groetjes Marit
Koelstra rijd heerlijk en makkelijk opvouwbaar en erg licht, in verschillende kleuren te krijgen wij hebben mint groen mooi kleurtje
Ik kreeg de koelstra juist niet ingeklapt. Was verliefd op het kleurtje maar het lukte me niet. Wij hebben een chicco lite way.
Bedankt voor de reacties. Ik heb een Quinny Zapp gekocht. De buggy's die jullie noemen hebben ook de wieltjes zo dichtbij elkaar zitten waardoor ik er steeds tegen aan trap.. Quinny Zapp is makkelijk inklapbaar, erg licht en loopt heerlijk. Heb er ook nog een reistas bij, ideaal dus voor int vliegtuig!
Hier ook de quinny Zapp. Overigens heb ik voorheen mijn wagen incl reiswagen altijd meegevlogen in onze prampack, altijd onbeschadigd.
Ja ik hoorde indd al over de prampack.. Helaas te laat heb nu al die buggy gekocht. Ach, hij is wel erg licht.. ook wel weer fijn