Hallo. Onze oudste is in Augustus jarig en we willen dan een dagje weg met het gezin. Nu lijkt het ons wel leuk om er een overnachting aan vast te plakken. Nu heb ik zelf al een beetje rondgekeken maar kwam niet verder dan De Efteling,Warner Bros of Drouwenerzand. We willen juist wat anders dan De Efteling,Warner Bros zijn de meiden nog te klein voor denk ik en Drouwenerzand hoor ik niet zulke positieve verhalen over. Wat zijn jullie aanraders voor een gezin met 2 meiden van 5 en 2,5 jaar. Dierentuin of pretpark maakt niet zoveel uit.
Op vakantieveilingen? Laatst hadden ze dit. Walibi geloof ik. Wat ik heel graag eens zou willen is het oranjepark!
Tivoli bij berg en dal, Nijmegen Koningin Juliana park,Apeldoorn De valkenier, zuid Limburg, daar heb je ook een klein sprookjes bos. Kalkar wunderland Is allemaal voor de leeftijd van je kindjes
Bedankt voor jullie reacties voor zover. Walibi en Oranjedorp heb ik ook al bekeken maar Walibi Village en de huisjes van Oranjedorp zijn niet te boeken voor 1 nacht. Weet ook niet of je ergens in de directe omgeving kunt overnachten. Tivoli,Julianatoren en De valkenier lijkt me wel wat. Weet iemand leuke adresjes waar je in de buurt kunt overnachten?
Ouwehands Dierenpark Rhenen - Homepage - Welkom is erg leuk park. Er naast ligt ook een hotel. Hebben wij vorig jaar ook een nacht door gebracht. Was een leuk hotel met goed ontbijt. En daar naast is weer een pannenkoekenhuis, met zeer lekkere pannenkoeken. Wel reserveren van te voren. Zo druk is het er.
Safaripark Beekse Bergen, erg leuk park vind ik. Je hebt daar ook vakantiehuisjes, maar daar heb ik geen ervaring mee.
Als je toch wilt overnachten zal ik naar plopsaland de panne gaan. Mijn kids zijn dezelfde leeftijd als de jouwe en hebben vorige maand de dag van hun leven gehad daar.
We zijn er nog niet helemaal over uit maar waarschijnlijk word het of Plopsa Coo of Bobbejaanland,alleen nog even kijken waar we gaan overnachten.
Laatst in slagharen geweest. Superleuk en zo genieten! Was heel leuk, baby was hier nog maar 1,5 jaar.maar voor grotere kinderen zal het nog leuker zijn.