Vraagje over kap maclaren quest buggy

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Meis28, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ik vind dat de achterkant van de kap van de buggy er zo losjes bij hangt. Zie foto. Is dat normaal of moet het nog ergens aan bevestigd worden ofzo? Er zit wel klittenband aan de bovenkant-achterkant van de rugleuning maar aan de kap zit verder niets waarvan je zou zeggen dat het ergens aan vastgemaakt moet worden verder.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,8 KB
      Weergaven:
      8
  2. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Aan de onderkant/achterkant van de rugleuning zit ook klittenband. Daar kan je de kap op vast plakken.
    Dan kan je de flap een beetje invouwen en dan hangt die er niet zo bij.

3. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Er zit bij mij aan de kap nergens klittenband dus het lijkt ook alsof het nergens aan bevestigd kan worden.. Aan de onderkant/rugleuning zit bij mij ook geen klittenband , daar zit het frame voor

4. danip

danip Actief lid

7 dec 2015
    311
    206
    43
    Volgens mij hoort dat zo. In ligstand ligt de rugleuning dan met het ruggedeelte op het hangende gedeelte van de zonnekap. Bij mijn quest in ieder geval wel, maar die is vast een generatie ouder.

5. Meis28

Meis28 Fanatiek lid

30 aug 2013
    4.026
    184
    63
    Spanje
    Ja klopt idd, als het liggende gedeelte gebruikt wordt dan hangt de kap wat beter, sluit dan idd aan. Ik heb ook niet de nieuwste hoor. Toch blijf ik t beetje gek vinden dat het er maar zo bij hangt?! Maar ik kan echt niets vinden verder

6. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.810
    9.317
    113
    Gelderland
    Die van ons heeft het idd ook. In de ligstand vind ik hem trouwens weer echt strak zitten. Ziet er idd een beetje rommelig uit.

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Bij onze quest is het ook zo. De klittenband aan de rugleuning is voor de voetenzak. Ik heb in het zakje op de kap altijd het regenscherm gehad, dan bleven ze netjes naar beneden hangen.

Deel Deze Pagina