wat krijgen jullie kindjes voor de sint.

Discussion in 'De lounge' started by Eefke84, Sep 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ok tis wat vroeg maar misschien kunnen we elkaar helpen met inspiratie;)

grote meid krijgt:

mobiele telefoontje ( nepperd he;))
    vishengelspel
    dora die kan zwemmen in bad
    dvd van k3

minimeisje krijgt:

spaarpot van hello kitty
    pinguin die bellen blaast voor in bad ( ze zijn allebei razend gek op badderen dus vandaar)
    muziek tv bus

voor allebei nog een pyamatje erbij of ondergoed.

de oudste zet ook haar schoentje.

doen we gewoon pepernoten in of iets anders lekkers en misschien nog een keer een klein kadootje.

bij opa en oma krijgen ze ook nog wat kadootjes;) maar dat weet ik niet:D

2. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Nou hier niks :p..

Maar joh keek gister echt op van de reclame om te reserveren voor het 'Grote feest van Sinterklaas'.. !

3. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Whaha Gister toevallig een heel lijstje zitten maken (is ook meteen voor haar verjaardag en kerst)
    Komt ie:

*Houte blokken
    *(speelgoed)kast voor Uk (de tafel en kist gaat naar dr slaapkamer)
    *regenlaarsjes + jas + zo'n lief hoedje
    *Bumba dvd('s)
    *knutselspulletjes
    *leer puzzel
    *ballerina sieradendoosje (met zo'n muziek voor dr haarstiekjes)
    *kliederschort (nu steeds een oud shirt van mij aan)
    *schilders ezeltje
    *speelgoedstofzuiger
    *slee

En nog wat dingen.
    Weet nog niet wat ze wanneer krijgt. Sint word iig klein gevierd.
    Ze word in Dec. 2

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha;) nee ok:) ja dat zal best ja... daar gaan we hier niet naar toe. mij veel te druk. kijken wel naar sint hier in het dorp:p

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

leuke dingen minniemouse,
    hier doen we alleen sinterklaas. en groot meisje wordt eind januari drie. maar daar denk ik nog niet over na. pffffffff vond dit al moeilijk hahaha

6. MinnieMe

MinnieMe Fanatiek lid

Apr 17, 2011
    1,724
    0
    0
    Noord-Brabant
    Eefke, thnx.. ben nog lang niet klaar (ja, mss willen we haar gewoon graag verwennen nu ze het nog niet door heeft;))
    O ja, kleertjes komen natuurlijk ook op het lijstje:D

Vind het zelf ook erg moeilijk hoor. Ze is zo uitgekeken op haar speelgoed. Ze is een erge knutselkont, maar voor die leeftijd heb je nog niet zo veel leuke dingen om te knutselen. Worden alle 2 een beetje simpel van die eeuwige potloden en verf.. Nu dus hard op zoek naar iets anders. Helaas is het nog niet zo makkelijk voor een 2 jarige.......

7. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Heb al wel wat schoenkadootjes verzameld oa kwartetspel diego, puzzel, spelletje, boekje.

In het speelgoedboek heb ik al veel leuke dingen gezien.
    Ze krijgt een wekker(die lijkt op de wake-up light) Hopen dat ze dan niet meer zo vroeg wakker is hihihi

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    zou megod niet weten wat mijn zoon gaat krijgen :p als het aan mn man ligt niks want die denkt dat mn zoon het toch niet gaat snappen. alhoewel ik er wel zeker van ben dat zoonlief het nu wel begint te snappen. vorig jaar niks eraan gedaan, kerst ook niet(grr!) wilde mn man niet. maar dit jaar wil ik er wel wat aan doen. weet nog niet hoe ik t ga aanpakken

9. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik heb nog geen idee hoe wij het gaan vieren aangezien ik half November ben uitgerekend van Joey's zusje.
    Ik denk een paar kleine cadeau's, ik heb me er nog niet in verdiept. Boek van Intertoys is al binnen, die van Lobbes en BartSmit nog niet.

Moet dan niet vergeten voor zijn zusje ook wat te kopen, anders klopt het plaatje niet voor Joey!

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Daar heb ik in februari al voor gereserveerd :)

11. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

Jun 16, 2007
    2,054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik kwam vorige week met het uitzoeken van babyspullen nog n verloren zak schoenkadootjes tegen in de kelder hihi

denk dat ik die maar aan n ander kindje geef is nl meer voor kleinere kindjes die van mij zijn al bijna 7 en 3 :)
    mnoet nog kijken ik heb gek genoeg nog geen speelgoedboek van intertoys gehad :S

maar wij doen meer met kerst dus met sinterklaas zal het niet zo speciaal zijn de mannen zijn over 4 weken alle 2 jarig :) dus dan krijgen ze ook al het nodige

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

hier eigenlijk bedacht dat we voor de sint kleine cadeautjes vragen we vieren dit met schoonfamilie met 5 kindjes iedereen koopt dan zelf voor zijn of haar kindjes, echt de meest bizarre en grote cadeaus. maar daar doen wij niet aan mee,

dus hij krijgt met de sint van ons kleine knutsel cadeaus van opa en oma krijgt hij een groter cadeau erbij,
    ik dacht aan
    vingerverf,
    een kliederschort,
    van die dikke potloden,
    dat soort dingen

met de kerst vieren we met mijn familie dan krijgt hij van ons 1 mooie grote auto,

en dn 1,5 week later is hij jarig heb bedacht dat we daarvoor maar kleding vragen weet het anders ook niet meer. zijn toch altijd mensen die wel gewoon speelgoed geven maar hij heeft al zoveel.
    ow ja dan krijgt hij ook een stoel voor zichzelf,

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Prima oplossing Marilouise..

Tricky vraag; Wat is jullie budget per kind voor de Sint?

14. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    pffff nog helemaal niet zo mee bezig..duurt nog bijna 3 maanden!

Over 2 maanden ga ik er wel even over denken (of ik moet echt wat heel leuks zien ofzo)

15. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

Volgens mij had ik vorig jaar 50 euro per kindje, kijk als ik iets zie wat bij elkaar 40 euro kost is het ook goed en 60 euro is ook goed probeer het wel gelijk te houden voor de kindjes, dus precies hetzelfde.

16. sam

sam Fanatiek lid

Sep 11, 2005
    1,543
    0
    0
    Let er eerlijk gezegd niet zo op wat ik daar aan uit geef!
    Kan 50 euro zijn, maar ook 150 geen idee dus erg he?

17. hier krijgen ze niet veel, heeft niks met het budget te maken, maar wel met ruimtegebrek :D

Ik ga ook eens speelgoed op Mp zetten, littlepeople, en duplo.
    Dat is hier nog nagenoeg nieuw, eens kijken of ik het verkocht kan krijgen ;)

18. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Isademi, zo'n bedrag heb ik ook in mijn hoofd. Vind ook wel dat het leuk moet blijven. Weet dat mijn schoonvader voor kerst meestal nog wat wil geven en de maand erop is Joey jarig.
    En idd, wel gelijke bedragen.

Sam, vorig jaar heb ik me ook een beetje laten gaan. Maar dat kwam omdat Joey een V-Smile pocket kreeg die al 50 euro was. Dit jaar wil ik het echt beperken tot een vast bedrag!

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

Heb eigenlijk nog geen idee. Hangt er ook een beetje vanaf of we er geld voor hebben, en hoeveel. Ze willen graag die ipod van de reclame, maar dat gaat hem niet worden:cool:
    Ik laat ze altijd met de speelgoedboeken lijstjes maken (Knippen en plakken, leuke activiteit en duidelijk voor mij) Ik zorg dat ik drie boeken per winkel heb, en ze moeten uiteindelijk een selectie maken van de enorme stapel die ze willen (meestal het halve boek toch?). Die laat ik in etappes maken tot ik een overzichtelijk lijstje heb en die gaat in de schoen. Daarvoor in de ruil krijgen ze van sinterklaas de eerste keer altijd een sint knutselboek in de schoen.

20. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja ik vind ook dat het een beetje leuk moet blijven en koop ook kleinere dingen erbij (in dat budget), voor het uitpakwerk zeg maar :D

Wij doen trouwens niet aan schoenkado's dat vind ik zo'n onzin, sommige krijgen al echte kado's in hun schoen, daar is schoen zetten helemaal niet voor bedoeld, wie zoet is krijgt LEKKERS!

Alleen (het woord zegt het al) PAKJESAVOND is bedoeld voor kadootjes.

Ze mogen hier hun schoen gaan zetten zodra hij in NL is en dan zingen ze een mooi liedje of maken ze een tekening of iets en dan krijgen ze een paar snoepjes, vaak heb je van die kleine zakjes kruidnootjes of bv een taaitaaipoppetje met een suikermuisje ofzo, niet heel veel in elk geval.

Share This Page