er was laatst een programma over amerikanen die met allerlei coupons gratis boodschappen konden doen. De hobby om voor weinig geld veel te kopen. een vrouw kreeg nog 31 cent toe voor ruim 1300 euro aan boodschappen . een ander betaalde 50 euro voor ruim 800 aan boodschappenn. Wie is in nederland goed in een goede slag slaan..... Zoals hierboven is volgens mij niet haalbaar in nederland! Leuke en handige tips gevraagt. Kinderen en levensonderhoud kost tenslotte al genoeg!
Heb ik ook gekeken, ik was zwaar onder de indruk!! haha (RESPECT!!) Maar dat is hier in NL niet ten eerste mag je nooit 2 acties combineren (staat er altijd op) en deden ze daar wel.. Ten tweede mag je hier nooit meer als zoveel stuks meenemen (staat er ook vaak op) en als ze hier al een kortingsbon hebben is ie nooit veel geld waard haha Dus helaas pindakaas denk ik dat dat hier in NL niet echt haalbaar is...
nou volgens mij is er 2 weken geleden hier toch n soortgelijks gebeurd met truus.nl lijkt mij ook wel leuk boodschappen doen maar vraag me dan gelijk af wat ik met al die spullen moet , shampoo enzo verliest ook zn werking en houdbaarheid . dus of ik er ook aan mee zou doen waneer het hier wel kom weet ik niet .
Deze vrouw sloeg alles op in haar kelder en gaf ook veel aan liefdadigheid, voedselbanken e.d. (dingen die bv sneller over datum gingen of die je niet zoveel gebruikt) vond ik heel positief van haar!