Weet iemand toevallig een echt goede kapper in Leiden of omstreken? Ik vind het altijd maar eng om naar een kapper te gaan waar ik nog nooit ben geweest dus hoor graag positieve ervaringen voordat ik ergens een afspraak ga maken...! Alvast bedankt!
Kapper Mart op de hooigracht! Duurt altijd wel lang voordat hij plek heeft (kon laatst pas 3 weken later terecht).
Bedankt! @Mirro, das meestal een goed teken, lang wachten! Ik kon alleen geen website van hem vinden, klopt dat? Als anderen nog tips hebben, graag! Ben heel benieuwd!
Sjenkels en Sjenkels op de breestraat is een super kapper, maar wel echt heel prijzig!! Ik ging daar altijd heen, maar toen we iets meer op het budget gingen letten ben ik overgestapt naar Crea Kappers, aan het begin van de Bree. Tis nog niet heel goedkoop, maar ben echt super tevreden, ik ga er niet meer weg! Succes met je haar!
Nee, hij heeft inderdaad geen internet site. Verder is Jeroen de Vink ook een goede (Leiderdorp). Veel vriendinnen gaan ook naar hem. Ik geloof dat ze wel beide een hyves hebben (heb ze net even gegoogled).
Pfff hoé heet die ene kapperzaak ook alweer. Is een soort van kinkykappers. Zit bij de uhm mac daar in het steegje van de haarlemmerstraat en die boot waar je wat kunt drinken. Sjonge jonge, weet niet eens hoe die heet en was altijd mijn vaste kapper. Wel duur maar je hebt zeker waar voor je geld!
Zag het er al bij staan, maar: Zizzorzz! Zit op de Breestraat. Ze doen hun werk goed en zijn vriendelijk.