volgende week kunnen we schaatsen!

Discussie in 'De lounge' gestart door debby82, 27 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    Hoorde het net op het weerbericht! Echt heel leuk! Heb gelijk een paar schaatsjes gekocht voor mijn moppie...
    normaal ben ik niet zo een fan van koud weer maar nu heb ik er echt zin in met mijn meisje!

2. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Ik moet het nog zien hoor! Maar het zou wel erg leuk zijn!! Ik hoop mee.

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    op de knmi staat ook de hele week tussen de -6 en -4 graden... en peter timofeef was er ook van overtuigd... dus ik geloof het wel...

hihi ik zei al de hele tijd tegen mijn man, de winter is nog niet voorbij hoor... februari wordt vast nog wat!

4. carrolyn

carrolyn Fanatiek lid

30 jan 2011
    2.770
    1
    0
    Het zou in november al ijskoud worden en dan zouden we een extreem koude winter krijgen.Nou zo koud was het niet.

Eerst maar eens zien of het nu wel klopt, geloof er niks van.

5. Sennaaa

Sennaaa Niet meer actief

hé bah.. hihi voor de liefhebbers mag het van mij gaan vriezen (vind ik in ieder geval beter dan de regen), maar schaatsen is niet mijn hobby...

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  7. Ooo dat zal me benieuwen.. jekkes.. dat wordt wat met de trein..

8. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

van mij mag het vriezen!! maar dan wel een zonnetje erbij, want deze waterkoud is prut, vandaag was het een heeeeeeerlijke dag. laatst een paar daagjes vorst was ook geweldig.

schaatsen jeetje dat heb ik al heel lang niet meer gedaan, weet niet eens waar ze liggen, ergens op zolder maar waar hahaha.

maar in november zou het idd ook -24 worden, maar enige wat er gebeurde was regen

9. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik ga lekker in mijn kraambedje liggen wachten tot het voorjaar word. Ik HAAT kou en normaal zitten we nu voor een week of 3 op een zonnig oord

Deel Deze Pagina