Balen...........mijn Fiat panda heeft het begeven vanochtend toen ik samen met L. op weg was naar opa en oma. Bij het laatste stoplicht voordat we de snelweg zouden opgaan, ging het stuur een eigen leven leiden en ging het trillen en brommen. Met heel veel decibellen. Ik schrok me wild.....kon nog afslaan en naar het werk van mijn man rijden, via daar naar garage, naar een andere garage doorgestuurd en ja hoor, na al een tijd wat kleine geluidjes bij het stuur was het nu goed schrikken...... diagnose van de garage luidde: kapotte elektrische pomp.....en toen nog harder schrikken: 917 euro incl btw en arbeidsloon. Hoef niets met het berichtje trouwens, wilde het gewoon even kwijt. Wat een rotochtend. pfff.
Pff dat is schrikken zeg En een behoorlijk bedrag! Ken je niemand in je omgeving die het voor een vriendenprijs kan repareren ?
nee helaas. ik heb het nog overlegd met mijn man of we alle garages af moeten gaan bellen, maar de garage die wij goed kennen, kent geen fiat auto's helaas.
ja Ik vind t ook heeeeel erg veel Elektronica maakt t er vaak beter op, maar heeft ook nadelen.....dure nadelen.
nee. nou ja, dwz in km stand niet. Hij is dacht ik uit 2004 en heeft ergens in de 40000 op de teller staan.. ik dacht tja, tijd om m in te ruilen is t ook echt nog niet en geld voor een andere hebben we al helemaal niet...
Getverderrie, maar gelukkig was je nog niet op de snelweg. Wel altijd duur die reparaties aan auto's. Helaas een noodzakelijk kwaad.
Oeh dat is even schrikken! En wat een behoorlijk bedrag! Maar met zo weinig kilometers op de teller is het het misschien nog wel waard. Blijft alsnog een duur grapje!