Ik gebruik gewoon die Puur lijn voor allebei de meiden. Jongste heeft geen conditioner nodig, oudste gebruikt mijn eigen conditioner van John Frieda
Ik gebruikte altijd de Dermocare, dat is 2 in 1. Maar was niet voldoende voor m'n dochter's dikke, lange haar. Alsnog flinke klitten. Ik gebruik nu Andrelon Elke dag conditioner ernaast, en dat gaat goed.
Ik gebruik voor mijn dochters haar gewoon mijn eigen shampoo en conditioner. Kindershampoo vind ik echt niks, werkt niet beter en stinkt.
Ik gebruik ook mijn eigen shampoo. Ik vind dat kinderspul zo stinken en hoop ook niet echt de indruk dat het erg goed is
Ik heb dit aan mijn schoonzus gevraagd (kapster). Voor kinderen mag je gewone conditioner gebruiken, alleen dan in de haar punten en de helft van wat je bij jezelf erin zou doen. Het gaat puur om de hoeveelheid, en dat het niet op het hoofdhuid komt.
hier zeker al 2 jaar bij dochter gewone shampoo en antiklit creme spoeling. Anders is er geen doorkomen aan. gebruik het ook door haar hele haar want juist die voorplukken zitten zo in de klit /yohurt etc wil ook nog wel eens. Spoel wel altijd erg goed uit. Ondanks haar gevoelig huid heeft ze er nog nooit last van gehad.
Heeft ze ook gezegd waarom het niet op de hoofdhuid mag? En over welke leeftijdsgroep heb je het dan?