Zomerversie van the bag, wat doe je met het touwtje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ago, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Wij hebben voor onze dochter the bag, van puckababy. Nou vraag ik me bij de zomerversie af; hoe doen jullie dat het met touwtje onderin? Onze dochter is zo groot dat we het touw niet hoeven aan te trekken. Het metalen klemmetje verstoppen we in het klittebandje wat daarvoor bedoeld is. Maar gaat jullie kindje vervolgens niet aan het touwtje trekken waardoor er een grote lus ontstaat? (dus dat je kindje de slaapzak onderin zelf wat smaller maakt en er aan de buitenkant dus meer touw is).

Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel, het is een beetje lastig uit te leggen...

2. allanieew

allanieew Actief lid

5 jan 2011
    298
    15
    18
    thuisblijf moeder (and proud to be one)
    bij utrecht
    dit is de 2e zomer dat we the bag gebruiken, maar mijn zoontje heeft nog nooit ook maar naar het touwtje omgekeken, laat staan eraan getrokken. misschien dat dat ook geldt voor je dochter. (als je dochter het touwtje toch niet meer nodig heeft kun je het er altijd uitknippen en mocht het wel weer nodig zijn een nieuw touw erin zetten)

3. Ago

Ago Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.470
    1
    38
    NL
    Ik weet ook niet of ze eraan zal gaan zitten. Maar het probleem is dat áls ze het doet ik het niet zie omdat ze dan in bed ligt.. Nou ja, ik ga het maar eens eerst met de dutjes overdag proberen en als dat goed gaat dan kan ze er ook wel mee de nacht in.

Deel Deze Pagina